{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvad skal jeg gøre??
  • #1   18. okt 2009 jeg ville fjerne alle tøjdyr mm...

    og så ville jeg ringe til dyrlægen imorgen tidlig smiley


  • #2   18. okt 2009 Jeg er enig med Marie Louise

  • #3   18. okt 2009 Okay,, tror i det ville være godt for hende at være plejemor for nogle hvalpe??

  • #4   18. okt 2009 nej det tror jeg ikke. det er en hormonel forstyrrelse i hunden.
    det kan gå i sig selv igen, og aldrig komme til udtryk igen, eller det kan komme igen og så må dyrlægen vurdere om den skal steriliseres.

    selvom både I og hunden og hvalpene vil synes det er hyggeligt, så gavner det ikke hunden. jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg ku forestille mig, at hun ku blive meget besidderisk overfor hvalpene (stjæle dem).


  • #5   20. okt 2009 du kan enten gå til doktor dyr og få noget der hedder Gallastop det fjerner problemet her og nu eller få ham til at sterillisere hende !
    En tæve som bliver falsk drægtig er simpelthen ikke rart, det bliver værre og værre fra løbetid til løbetid. Det hjælper slet ikke at lade hende få hvalpe eller passe fremmede hvalpe. Det hjælper heller ikke at få en hund til i huset da dette også kan øge problemet.
    Tæven lider faktisk psykisk pga denne tilstand og kan i nogle tilfælde blive en sur mokke der både bider og ikke er til at holde ud.


Kommentér på:
Hjælp hvad skal jeg gøre??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce