{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Hund i bil {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ved ikke om nogen af jer andre har problemer med jeres DGS og køre ture?
Eddie er helt sindsyg og han er meget vanskelig af aflæse. Han hopper sådan set selv ind i bilen og er glad nok. Men lige så snart vi skal køre, gemmer han sig bag forsæderne og holder vi bare det mindste stille, tager selen af, trækker håndbremsen begynder han at gø som en sindsyg.
Har I oplevet noget lignende og hvordan fik I det udbedret? Eddie har været vant til at køre bil fra hvalp af, men lige pludselig en dag, skete ovenstående og det har været sådan lige siden.
Gode råd er meget velkomne smiley
Trine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund i bil
  • #1   22. nov 2009 Ud fra det du skriver tolker jeg at han ikke er i bur. Et bur er ikke kun for hundens sikkerhed men også et trygt sted at være. Et sted hvor opbremsninger, sving og start/stop ikke påvirker hunden, men et sted hvor han kan sove roligt imens I kører.

    Jeg tænker at han bliver stresset af selv at skulle finde et sted at sidde/være og det er blevet for meget for ham.

    Så overvej om ikke et bur kan løse Eddies problem.


  • #2   22. nov 2009 Jeg tænker ligeledes et bur.
    Tego vil ikke undvære sit bur. Det er hans trygge sted. Og står buret inde i huset, går han ligeledes derind.
    Og han elsker at køre bil.


  • #3   23. nov 2009 Jeg har ikke haft problemer med det.
    Men jeg har ikke min hund i bur, fordi da hun var hvalp, havde vi hende i bur og hun blev bange og begyndte på at kaste op.
    Så vi valgte at købe en hundesele, som er en sele hvor hunden er oppe på sædet, hvor den samtidig er spændt fast.
    Men det gør vi ikke mere, fordi min hund fælder helt vild, så hun kom ned i fodenden. (;


Kommentér på:
Hund i bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce