{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

hvad kan man lave :o) {{forumTopicSubject}}

hejsa
jeg er kommet ind i en perioede hvor jeg bare ikke magter eller gider at så og lave med og syndtes faktis helle ikke rigtig jeg har lyst til noget
så jeg håber lidt i kan hjælpe mig med at kommme med nogen gode næmme forslag
då lige nu står dagene på rugbrød og det er sku ved at være lidt kedligt
men jeg syndtes det er svært at finde på noget som er nem at lave og ikke er alt for fed
håber i har lyst til at hjælpe lidt :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad kan man lave :o)
  • #1   23. feb 2010 Åhh den fornemmelse kender jeg alt for godt lige for tiden. Jeg er skide god til at finde ideer til andre, men gider det ikke lige p.t. selv.
    Skal selv have hjemmebagt rugbrød med leverpostej, champignon og bacon i aften. Men havde faktisk også tænkt på en tærte med skinke, porrer, løg og peberfrugt. Kan nemlig også spises kold til frokost dagen efter.

• #2   23. feb 2010 uuu det lyder også godt
    syndtes tæte er for bøvlet at lave men smager nu godt hihi
    jeg gik forbo bager og høbte en meget groft frensbrød for at jeg ikke skulle spise rugbrød igen :O)
    de to ting jeg har fået lavet lidt for meget af for tiden er hjemme lavet pizza med så¨den pizza ket man kan købe og så kødsov med fulkorns paste
    men jeg må sige jeg mange insprision til hvad der ellers er nem at lave og som smager godt :o)

• #3   23. feb 2010 Jeg laver ofte brændende kærlighed. Når jeg så steger baconternene, så hælder jeg også en tomat i tern i og steger med. Det giver en god smag.

Ellers køber jeg ofte de der poser fra Tulip med pølse- eller baconmix. Så kan jeg finde på at tilsætte bacon i pølsemixet og pølser i baconmixet *G*

Krebinet/wienerschnitzel (den kan købes frossen i Aldi til 5 stk for 40 kr) og braskartofler og ærter.

Frikadeller med kold kartoffelsalat.

• #4   23. feb 2010 Et stykke lækkert brød, som man rister.

Så skærer man tomater i små stykker og blander det med hakket rå løg. Dette lægges ovenpå det ristede brød.

Serranoskinke steges på panden til det er sprødt og lægges over.

DET er mums:-)

• #5   23. feb 2010 ov det var da nogen gode forslag :o)
    kom endelig med flere :o)

• #6   23. feb 2010 Michelle
    Hvis du køber en færdig tærtedej (ligesom pizzadejen) er det bestemt ikke besværligt. Tærtedejen op i et fad. Et læs grønt svitset let på panden eller dyppet i kogende vand. 4 æg, ca. 2½ dl. creme fraiche (evt lidt revet ost), salt, peber henover og så 35 min ved 190 grader og der er tærte.

Da jeg boede alene levede jeg stort set af ris og kylling. Hvis det virkelig skal være nemt, er basmati eller jasmin ris i kogeposer hurtigt, men lidt dyrt. Karry svitses på panden, kyllingestykker tilsættes og så fintsnittet grønt - hvad man nu foretrækker f.eks. porre, gulerod, broccoli osv. Til sidst en sjat fløde eller bouillon over.

Eller frisk pasta med med en eller anden form for kødstykker på panden. Derpå 2-3 tomater, hakkede og uden skind og så godt med krydderier (gerne friske, så skal de i helt til sidst) og måske lige en klat creme fraiche til sidst. Det tager omkring 10 minutter at lave

• #7   23. feb 2010 Aj hvor er jeg sulten nu

• #8   23. feb 2010 Hehe, jeg har lige spist, så heldigvis ingen problemer der smiley

• #9   23. feb 2010 Jens og marianne hold da kæft man hvor kan man være dum det har jeg slet ikke tænkt på hihi kan faktis godt huske at jeg har set såden en færdig terte dej nu hvor du nævner det :o)
    og det andet lyder også rigtig lækkert

jeg er rigtig glad for at i er kommet med forslag :o)
    få ja jeg ved sku ikke rigtig hvad der er sket her de stidte par år syndtes bare det er gået ned af bakke med at få lavet mad
    jeg plager ellers at elske at gå og hygge med at lave lækker mad
    og nu ja jeg orker det simpelhen ikke og har heller ikke rigtig lydst til noget men forhåbenlig kommer det igen

• #10   24. feb 2010 øj det lyder også lækkert :o)

Kommentér på:
hvad kan man lave :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce