Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke vitamin tilskud bruger i ????
  • #2   18. mar 2010 Jeg bruger hokamix, men er lige begyndt.....det skulle samtidig være godt til at rense ud i forb. med allergi, som min hund har

• #3   18. mar 2010 trine J
    Hokamix i pulver eller???

• #4   18. mar 2010 jeg bruger bare en vitaminpille nogle gange om uge.
    Fiskeolie.
    Nogen gange kan jeg godt finde på et købe en bøtte vitaminpulver, men ikke noget fast.

• #5   18. mar 2010 Vi bruger en Livol Multitabs til vores hunde.

• #6   18. mar 2010 Ja hokamix i pulver og så olie, den hedder udos choice med omega 3-6-9 . Var lidt spændt på hoka mixen, da jeg havde læst mange hunde ikke ville spise det, men jeg har ingen problemer. Men man hører selvfølgelig heller ikke om alle de hunde der gern vil...

• #7   18. mar 2010 Bruger wolles dogpower, det er billigt godt og i kapsler, så det kan gemmes i leverpostej *GG*. Er meget godt tilfreds, der er også hvidløg i, så jeg ikke behøver og tilføre det ved siden af. Har brugt Hokamix og var også godt tilfreds bortset fra at jeg ikke kunne få hunden til at spise det og måtte købe det i tabletform, knuse dem og gemme det i noget. For dyrt og besværligt :).
    Har været tilfreds med dem begge 2

• #8   18. mar 2010 Jeg prøvede at søge på emnet Hokamix
    der er mange der skriver hundene ikke kan lig det og det er svært at få dem til at spise det
    NDS K9 kunne jeg se på en barf side

hmm så skal man jo bare beslutte sig :0)
    Tak for de mange svar

• #9   19. mar 2010 NDS K9 bruger vi til vores 5 hunde - Grizzly olien har været fantastisk for vores hunde - især den gamle med hjertefejl!
    NDS bliver bare strøet ud over maden, og det smager vist godt - vores katte stjæler det hvis de kan komme til det smiley
    MVH Lisbeth

• #10   19. mar 2010 Jeg bruger NDS, grønsagsmix, engang imellem hvidløgspulver, rød tobis-olie fra HIKE eller alm. øko olivenolie. Jeg har flere gang været ved at købe Grizzly-olien (må prøve den på et tidspunkt). Min gamle tæve fik Glucosamin p.g.a. let gigt i de gamle led.

• #11   22. apr 2010 Merete t
    Jeg har snakket med min dyrlæge og han anbefalede også livol multitabs :0)

Kommentér på:
hvilke vitamin tilskud bruger i ????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce