{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vitamin- tilskud??
  • #1   15. sep 2010 hvad er det for?

    lige nu bruger jeg kun hvidløg og så får de frugt og grønt.

    men er i tvivl om de så får det de mangler?


  • #3   15. sep 2010 jeg har ikke skrevet jeg VAR sikker på de ikke fik det de skulle have.
    men vi er lige startet op for en uge siden så skulle lige sikre mig at det var nok det de får.


  • #5   15. sep 2010 Headhunters Choise: Glucosamin er på ingen måde forbyggende, det er ihvertfald ikke videnskabeligt bevist. Glucosamin er godt hvis man har en hund med gigtlidelser, men de skal have lidelsen. Altså det kan lindre lidelsen.

    Hvis du skal bruge et tilskud som er forbyggende for HD og AA skal du tilsætte Vitalanimin, det er nemlig det eneste tilskud hvor det er videnskabeligt bevist at det er forbyggende.

    Der er "snak" om og det er jo kun antagelser, men jeg har hørt at hvis man giver raske dyr for meget glucosamin har den modsatte effekt, altså nedbrydelse af knoglen.

    Når man bruger glucosamin skal man også kun bruge det periodevis, altså fx 3 måneder, så en pause på det samme.

    Men igen, jeg er ikke professor, og det er kun hvad jeg har læst mig til, efter mange mange skriv om dette emne.
    Glukosamin har jeg heller ikke været imponeret af, jeg har ikke kunne se mine hunde havde det bedre af det, For jeg gav det også engang som dagligt tilskud.
    Derimod kan jeg se hvis jeg glemmer vitalaniminen på vores gamle hunde.


  • #6   15. sep 2010 pia. det fordi jeg har skrevet forkert.hehe. skulle ikke stå for det de mangler.
    MEN får det de har brug for.;)

    men ja. jeg fik heller ikke andet afvide af ham der startede mig op. skulle bare sikre mig at der ikke var noget jeg havde overset.

    men de får sådan noget frosset frugt og grønt blendet.
    og ja så får de kallun ca 3 gange om ugen, indmad og noget fedt ca 4 gange om ugen. og nogle af de køb varianter er med ben i.


Kommentér på:
vitamin- tilskud??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce