{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vitamin og mineral tilskud
  • #1   9. apr 2009 Jeg tager ekstra B og D-vitaminer fordi mine tal for dette ligger lavt. D-vitamin hjælper på ledegigt som jeg har. Derudover alm. vitaminpiller, Kelpasan, fås i Matas, som dæmper appetitten og Gastroform, som holder maven i gang.

    Det er vist det hele, og jeg har ingen bivirkninger ved at tage det sammen med det medicin jeg får for smerter.


  • #2   9. apr 2009 Vi får begge 1 gram C-vitaminer fordi vi er rygere. Derudover spiser jeg kalk/D-vitamin fordi det skulle være godt for kvinder i mine alder.....*GG*
    Om sommeren spiser jeg tidseloliekapsler for at slippe for soleksem og Thiamin for at slippe for myggestik......
    Alt dette selvfølgelig udover en multivitaminpille:-)


  • #3   9. apr 2009 Jeg er bare en nørd til alt det der. Men nu flytter jeg her på lørdag til et rigtig lækkert sted, så har lovet mig at det skal være en ny start:-)
    Jeg tænker på at tage esktra C & Zink...
    Jeg er altid syg, har lavt stofskifte, dårlig mave/tarm funktion eller hvad det hedder... og jaa hvad tænker I kloge hoveder så umiddelbart ville være en god íde at tage??


  • #4   9. apr 2009 For mave/tarmfunktionen ville jeg tage HUSK...... Det er frøskaller og super godt uanset om man har det ene eller det andet problem med maven:-))

  • #5   9. apr 2009 Jeg tror nu det allervigtigste for mave-tarmsystemet og det lave stofskifte, er en sund og fiberrig kost, og mange små måltider.

    Jeg tager ikke tilskud -primært fordi jeg ikke er særlig god til at huske at tage dem *G*
    Jeg har en periode taget C-vitamin + hybenpulver (jeg har gigt). Men jeg mærkede ikke den store forskel, så jeg droppede det igen, og nøjes nu blot med mit medicin.


  • #6   9. apr 2009 Michelle: det skal self os ændres og er igang:-)

Kommentér på:
Vitamin og mineral tilskud

Annonce