{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Den søde ventetid.. åhh {{forumTopicSubject}}

Jeg har termin den 13 April (først var jeg sat til den 30 marts)
Og jeg kan snart ikke vente mere nu.. glæder mig bare til at se den bette, Idag fødte en veninde der faktisk var sat til den 19. en lille smuk dreng. og det har bestemt ikke gjort min forventninger mindre. Glæder mig os til at se hvordan Bine reagere på den nye.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med..

Skulle man bage ve-kage.. tror ik rigtigt på det.. eller hvad med at drikke amerikansk olie- AaaH
løbe en tur? - HA HA
Så er der en anden mulighed.. og hvis ik det virker så er tiden da gået med det.. *GG*
ha en go aften.. hilsen Malene
ved godt det ik har meget med hunde at gøre.. men jeg trænger sådan til at dele mine tanker med nogen smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den søde ventetid.. åhh
Kommentér på:
Den søde ventetid.. åhh

Annonce