{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke godbidder bruger i?
  • #1   19. jun 2010 Jeg bruger mest naturlige godbidder. Tørrede produkter som: Kalveklove, okseøre, hønsefødder, okse/heste/strudse lunger, kyllingemaver, lammeøre, kallun fra forskellige dyr, ja faktisk alt hvad der er tørret:o)

    Er glad for det mærke der hedder Pegasus.

    Så bruger jeg nogle godbidder, til træning og gåture som hedder Tikki, som kan fåes med kylling, okse, fisk og kanin.

    Best Friend laver nogle tandrensende, tykke ting som mine også er glade for...

    Jeg laver også hjemmelavede godbidder (tørret lever og kød).

    Jeg bruger ikke rigtig godbidder fyldt med korn og farvestoffer....

    Ellers kylling, kød og pølser hvis det virkelig er noget de skal arbejde for:o)


  • #2   19. jun 2010 De har altid tyggeting liggende.... Fx tyggeben, okseøre, lammeøre og kalveklove.

  • #3   19. jun 2010 Ja,jeg ville ønske at jeg kunne være lige så god til at give mine koklove, kyllingestruber,kråser og deslignende "ligdele" hæ hæ. Men da Buddy vender det hvide ud ad øjnene og ryster på hovedet af mig, så er det jo desværre ret begrænset, hvad jeg kan give dem. Men jeg benytter mig ofte af de små bløde minifrolic, når der skal belønninger til. Det er muligt at de er tilsat både farvestoffer og andre tilsætningsstoffer, men mine skiftende hunde, har nydt dem til den store guldmedalje, gennem 30 år.
    Ellers er griseører det store hit om aftenen, når der skal tv-hygges.
    Super Brugsens snoede tyggepinde er det store hit også.
    Men griseørerne klipper jeg i mindre stykker, da Balder GROV-RIVER dem i stykker og kan sluge et helt øre på 3 minutter huh.


  • #4   19. jun 2010 Normalt bruger jeg kylling stykker som jeg selv har lavet og skåret ud.
    Men hvis det skal være ekstra lækkert og hun skal træne noget specielt, så kan jeg godt finde på at finde en kiks, et stykke rugbrød eller andet som hun synes er ekstra lækkert.


  • #5   19. jun 2010 jeg bruger helst Tikki træningsgodbidder ligesom Fruen smiley
    Jeg køber den blanding der hedder MIX, så det er blandet smag.
    Har vundet en frygtelig masse Softies (staves?) fra best friend, som vi også bruger nu her - men foretrækker til hver en tid Tikki.

    ud over det så kalveklove, lammeribben, tørret kallun og andre tørrede ting.
    Min vil dog kun have det, hvis det er i en størrelse, så han kan bære det rundt.
    et frisk ben fra slagteren kan han sagtens modstå, hvis det er bare lidt for stort. Så gider han ikk engang kigge på det næsten hehe.

    Hvor meget man giver på en dag?
    Det er meget meget forskelligt. Jeg kan ikke lige sætte en mængde på.


  • #6   20. jun 2010 - Som ''hygge snack'' bruger jeg mange forskellige slags naturlige ting jeg kan finde - Koklove, hjorteklove, grisetryner, okselever, strudselever, testikler, tyretissemænd, fiskestænger, tobis mv.
    - Derudover får de nogle rigtig gode tandrensende tyggeben fra Hunters: (link fjernet)
    - Til træning bruger jeg Pedigree rodeo stænger som jeg klipper i meget små stykker eller ZiwiPeak godbider.
    - Hvad der også falder i god jord er koklove fyldt med leverpostej, og derefter i fryseren. Det kan de også få lang tid til at gå med. Man kan også fylde koklovene med alt muligt andet blendet sammen. Fx tun, makral, ost, spinat, fiskeolie, kylling mv.

    : )


Kommentér på:
Hvilke godbidder bruger i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce