{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Emil
Emil
Tilmeldt:
14. maj 2014
Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147

Hvilke godbidder bruger i til træning? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg,

Hvilke godbidder bruger i til træning?

Jeg har selv brugt glutenfri kyllingpølser fra Netto, men det ville være rart med lidt inspiration. Han er stadig vild med dem, men lidt variation skader nok ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke godbidder bruger i til træning?
  • #1   28. jun 2016 Jeg blander en masse forskelligt..
    Tørfoder i små bider, nature:menu, Tikki mv... Men også evt. kødrester fra dagen før, kotellet eller andet. Kylling i tern og pølser, er også nemt og hurtigt.
    Så længe jeg har 4-5 forskellige slags med, så går det.


  • #2   28. jun 2016 Kyllingepølser, kylling i tern, frikadeller, kogt kylling og pølser er hvad der bliver brugt her.

  • #3   28. jun 2016 Udover kyllingpølser, bruger jeg skinketern og ovntørret kyllingelever.

  • #5   28. jun 2016 Royal Canin Educ

  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #7   28. jun 2016 Jeg bruger beef sticks og royal canin educ.

  • #8   28. jun 2016 Sadel, kødboller i kvarte, ost, alle mulige kød rester kun fantasien sætter grænsen

  • #13   28. jun 2016 Det der lige er. :o)

    Derhjemme er det ofte "bland selv"-godbidder fra Maxi Zoo - forskelligt hvilke det er, men så små som muligt.

    Ellers kan det også være forskellige kødrester fra aftensmaden, pølser, frikadeller, brød, ost, gulerødder. På et tidspunkt kunne man få nogle bitte små fisk i Rema - dem var hundene VILDE med!

    Vi har altid tørret fisk i "strimler", ca. 25 cm lange, som hun normalt får om aftenen eller når hun skal være alene - og som hun virkelig elsker. Hvis det skal være rigtig godt, og jeg har brug for lidt ekstra for at få hendes opmærksomhed, så klipper jeg en strimmel i små stykker og blander sammen med resten. ALT kommer til at lugte af fisk, og hun er bare PÅ når de er i posen smiley


  • #14   28. jun 2016 Favoritten er sadel og ost smiley
    Ellers kyllingefrikadeller fra Netto eller hvad vi lige har af rester smiley Har altid min. 2-3 varianter med til træning.

    Her hjemme kan jeg sagtens nøjes med almindelig tørfoder smiley


  • #15   28. jun 2016 Gulerødder i små tern er et hit herhjemme smiley

  • #17   28. jun 2016 Har lige købt Alpha Spirit (kornfrit fuldfoder) fra Zooplus, som hundene elsker smiley Har købt næsten 10 kg. og det er pakket i små pakker af 200 gr. så det holder sig friskt og blødt. Det er formet i små tern.

  • #21   28. jun 2016 Jeg bruger ALT.
    Skinketern, kyllingetern, kyllingepølser, rester fra aftensmad, bløde godbider osv.


  • #22   28. jun 2016 Ozzy arbejder kun for tørret lever eller råt. Alt andet er han ligeglad med når der trænes.

  • #24   29. jun 2016 Emma: både Coco og Bibbi ville give deres bedste pote for sådan en pose! De er VILDE med dem smiley

    Det er jeg dog ikke smiley


  • #25   29. jun 2016 Emma: Mener kun at Alpha spirit findes til voksne hunde ? Men er ikke sikker. men mine hunde er i hvert fald vilde med det smiley

  • #28   29. jun 2016 Hvis vi ikke har kødrester fra dagen før (som ikke er over-krydret) så får de pølser, fiskefrikadeller, skinketern, kyllingetern eller bøfstænger. smiley

  • #30   29. jun 2016 Hvad der lige er, det vil sige alt fra tørfoder evt opblødt i vand til endeskiven af en steg eller andre kødrester.
    Bruger også en del hjemmebagte godbidder: en dåse makrel/tun/torskerogn eller en lille leverpostej blandes med lidt vand, et æg eller to og kartoffelmel til det er sådan halvflydende. Bages i ovn til det er sejt. Får det for længe bliver det bare sprødt.
    Så snart de kommer ud af ovnen skæres de i stykker med pizzaskærer.

    Jeg bruger så godt som aldrig færdigkøbte godbidder, synes generelt de er af for dårlig kvalitet og hundene gider ikke rigtig æde dem.

    Jeg bruger kun fritgående/øko kød af dyrevelfærdshensyn og jeg har aldrig set øko-købegodbidder.


  • #31   29. jun 2016 Det bedste der findes er en wienerpølse der får et minut i mikroovnen, skåret to gange på langs og så 24 gange på tværs, det giver 100 stykker, mere end nok til en gang træning samt et SØG bag efter.
    Har aldrig oplevet en hund jeg ikke kunne komme i kontakt med med de godbider, de værste jeg har oplevet er dem folk køber som minder om tørkost, de duer ikke i en træningssituation, hunden får dem gelt i halsen og stopper op, duer ikke.

    I øvrigt fedter de ikke i lommen, for man har jo sådan en lille taske ting hængende ved sin side, eller en overklippet plastpose i lommen.


Kommentér på:
Hvilke godbidder bruger i til træning?

Annonce