{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Måske allergi??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Åh har sådan brug for nogen ekspertise...
Min hund har helt sikkert allergi for noget men ved ikke hvad:( Vi har nu kørt på allergifoder i en månedstid, men ikke det vilde fremskridt. Han "kører" ikke med sin numse hen over kræsset mere, som han gjorde før, MEN... Han klør sig stadig i ørene, nu også øjnene og har fået røde vabel agtide ting mellem poterne og klør, bider og slikker sig meget mellem dem...

Nogen der kan hjælpe hvad det evt ku være eller hvad jeg skal gøre? Hvordan får jeg ham checket? min dyrlage har bare sagt at man ikke kan lave nogen sådan test for allergi, er det rigtig?

Øv, er lidt bekymret for han går og har det rigtig irriteret:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske allergi???
  • #4   16. jul 2010 Pia du trænger vist til en stærk kop kaffe smiley

  • #6   16. jul 2010 Kunne godt bruge lidt info, er hunden tjekket for skab eller hårsækmider?
    Får hunden guffere ved siden af allergifodere?
    Har i skimmel i huset?
    Hvad blir han behandlet med mod øre og hudbetændelsen?


  • #7   16. jul 2010 Hej alle

    Tak for jeres svar:) han får absolut INTET anden end allergifoder, jeg er meget striks og påpasselig og har endda taget ham væk fra hvalpetræning i disse måneder, bare for der ikke skulle ske en upser med en godbid eller noget...
    Da jeg var til dyrelægen for en lille månedstid siden, havde han ikke disse røde vapel plamage ting mellem poterne, det er noget der er kommet efterfølgende. Men han ville mene at det var foderallergi, hvorfor netop er at det er det vi prøver nu. Han fik også taget en blodprøve, og ud af den fik jeg bare af vide at han i hvert fald ikke fejlede noget (sygdoms mæssigt og alvorligt).

    Men nu sidder jeg her meden hund, der STADIG fejler noget:( og ja endda har udviklet det der røde mellem tærene og syntes heller ikke han kløede sig i øjnene så meget som nu...

    Hvad skal jeg gøre nu? dyrlægen igen? Hvad mon det kan være?? smiley


  • #8   16. jul 2010 Men nej han er vidst ikke tjekket for hårsækmider tror jeg? eller hvordan bliver man det? Og kan man godt bare blive tjekket for pollen allergi og få direkte svar om det er det?

  • #12   16. jul 2010 ja, jeg må lige få lavet en tid hos dyrlægen.... Er godt nok spændt på hvad det viser, håber bare det klargøre hvad han fejler.. Er rigtig svært hele tiden at gå i det uvisse ikke og vide hvad man skal gøre og ikke gøre:(

    Tak for jeres svar:)


  • #13   18. jul 2010 Hej maya
    tusind tak for dit svar... Hvor får man taget sådan nogle biopsier henne? Har jeg aldrig hørt om? Og er det altid 3 der skal tages eller hvordan fungere det?


Kommentér på:
Måske allergi???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce