{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.494 visninger | Oprettet:

kryptocid ? {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for lidt flere råd smiley
hvis begge sten på en chihuahua hvalp ikke er faldet ned ved 8 uger nå i køber hunden hvad vil i så gøre?
jeg er ved at købe en hund i DRU har de nogle omkring det?
det ville bare være så ærgligt når jeg gerne vil udstille og måske senere avle hvis han så blev kryptocid :S

Håber i kan råde mig lidt :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kryptocid ?
  • #1   17. jul 2010 * det var meningen der skulle stå om dru har nogle regler omkring kruptocisme smiley

• #4   17. jul 2010 De kan godt falde ned senere.. men vil du være stensikker på at kunne udstille, så køb en med begge sten nede.. så er du på den sikre side! smiley

Held og lykke med at finde den rette hvalp smiley

• #5   17. jul 2010 Hvis du skal være 110% sikker så skal de være faldet ned ved 8ugers alderen, men hvis de nu ikke er det, kunne du måske vente til han var 10-12 uger og se om de er nede der??Og så vente med at købe ham der hvis altså opdrætteren går med til det...

• #6   17. jul 2010 Jeg ved Mickis var nede ved da han var 12uger og Caspars var nede da han var 8uger(Mickis mugligvis før, vidste ikke så meget om det dengang) Kan bare huske dyrlægen sagde det til re vac.

• #7   17. jul 2010 Tak for svarene smiley han skal tjekkes af en dyrelæge på tirsdag, så hvis alt går vel må han komme med mig hjem på onsdag smiley men selvom stenene ikke er nede tror jeg ikke jeg villle kunne lade være at købe ham :S er smipelhent faldet for ham smiley

• #10   17. jul 2010 Jajeg har også overvejet det kraftigt , men på et eller andet punkt så er det vel også vigtigt jeg er glad ved hunden. Det kommer i første række for mig smiley
    men jeg må heller ikk tage sorgene på forskud, nu må vi se hvad dr. dyr siger på tirsdag smiley

• #11   18. jul 2010 Min veninde har en han hund med DRU tavle - og da hun senere fandt ud af at de altså ikke faldt ned - så fik hun en eller anden procentdel af prisen tilbage.. MEN, de ville så have ham tjekket efter hos deres dyrlæge, men det sku de jo selv betale.. Og der fik hun pengene tilbage osv.. Så tror dog, der er en 'lov' om det - men evt. bed køber om at I laver en kontrakt HVIS ikke de falder ned.. Og så tænker jeg at hvis du skal udstille og avle, er det jo nok ikke ham, for så kan du ikk få hvalpe - da han hvalpe kan arve det smiley Men hvis det 'bare' er en kæle/klappe hund for dig - så synes jeg ik det sku komme i vejen smiley Min venindes hund er en helt vildt glad og lækker 'fyr' smiley Der mærker man ikke noget til det smiley

• #13   18. jul 2010 Hmm ja :S nu må vi se når han har fået sit sidste dyrelæge tjek smiley

• #14   19. jul 2010 Jeg læste herinde i sidste uge at det koster liegså meget at kasterere en kryp som at kasterere en 'almindelig' - også selvom den sidder i lysken.. Jeg ved ikke med forsikring faktisk..

Kommentér på:
kryptocid ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce