{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er da nogle
  • #1   15. nov 2010 Lille Tipsy er død ;-( Linnea kom til at træde på hende da hun skulle flytte nogle kasser....... Linnea er selvfølgelig helt knust og vel nærmest i afmagt har hun slettet sin profil på HG!! De kørte til dyrlægen/hospitalet med det samme med lille Tipsy stod ikke til at redde!! Det er bare så synd for Linnea, for hun har selvfølgelig en frygtelig skyldfølelse ;-(

    R.I.P lille Tipsy.......


  • #2   15. nov 2010 Åh nej, stakkels Linnea smiley


  • #3   15. nov 2010 Det er simpelthen så forfærdeligt - Sikke et chok jeg fik, da jeg vågnede op til dén nyhed! :'o(
    Klart, at Linnea har det af H til.. Det er sandelig en utrolig grim oplevelse! Puuh..
    Håber dog, at hun kommer retur til HG engang..

    Hvil i fred kære Tipsy!


  • #5   15. nov 2010 NEJ sig det ikke passer..Åhhh stakkels stakkkes Linnea, hun må jo være helt ude af den af sorg og skyldfølelse, selv om hun bestemt ikke kunne gøre for det skete...

    Ja, jeg tror også at vi alle ved hvordan hun må ha det, den stakkels pige og lille skønne Tipsy..
    Jeg håber bestemt også at Linnea kommer tilbage når hun er kommet lidt ovenpå igen.

    Åhh for FAN*EN hvor er det sørgeligt..


  • #6   15. nov 2010 det må bare være så forfærdeligt, og kan os sagtens forstå hun har slettet sig ville nok os selv have gjort det samme...



  • #7   15. nov 2010 åh gud, hvor er det bare trist, og forfærdeligt, det er enhver chi-ejers maridt, Rip lille Tipsy, og Linea kæmpe krammer og tanker til dig.


  • #8   15. nov 2010 Vi vil ha Linnea tilbage.... Hun skal ikke slette sig fra HG, sådan noget kan man ikke gøre for....Men forstår så godt man må have så meget skyldfølelse, MEN det nytter bare INTET....

    Linnea er den bedste hundemor i verden, og hun skal ikke slå sig selv i hovedet...

    Jeg føler sådan med hende, hvor er det simpelthen så tragisk det hele....

    Mange tanker og kram til dig sødeste Linnea.....



  • #9   15. nov 2010 Hanne,
    Præcis, hun er sådan et fantastisk menneske, og det virker helt uforståeligt hun skulle slette sig, for INGEN kan da bebrejde hende noget... Men nogle gange handler man jo anderledes når man er ked og har skyldfølelse..... Og som sagt kan sagtens forstå hvorfor hun føler sådan, jeg ville gøre de samme, men det må man bare ikke for man gør jo ikke sådan noget med vilje.... Og det får ikke Tipsy tilbage...

    Det er simpelthen så skrækkelig det der er sket og helt uforståeligt, jeg ville ønske jeg kunne give hende det største knus og fortælle hende hvor godt et menneske hun er... For det fortjener hun og har brug for....

    Så sødeste Linnea kom tilbage til os, vi savner dig jo allerede:o)



  • #10   15. nov 2010 Ja, selvfølgelig skal Linnea tilbage igen. Men ALT er braset sammen over hovedet på hende og lige nu er hun igennem hele følelseregistret med skyldfølelse, vrede, skam, fortvivlelse og dyb sorg. Noget der vil tage tid. Men heldigvis, er vi mennesker jo sådan skruet sammen, at krop og hjerne, med tiden finder tilbage i det rette leje igen. Linnea har jo mange små vapser, der kræver deres "mor", døgnet rundt. Og det er nok den bedste medicin. Og snart vil der trippe et nyt lille kuld rundt i hendes hjem, da Dika også venter sig nu.
    Denne slags frygtelige tragedier hænder desværre, af og til. Og ingen, INGEN gør sådan noget her, med vilje. Men skyldfølelsen kan man ikke tage fra folk og den er helt naturlig.
    Vi må bare hele tiden bakke op om stakkels Linnea og fortælle hende, at vi savner hendes søde frække væsen her på HG og venter hende tilbage, når hun er klar.
    Mange medfølende tanker, må også gå til Mette A. og hendes Christoffer, som i lang tid, havde glædet sig til at få lille Tipsy hjem, som nyt familiemedlem. Det er en forfærdelig sorg for dem alle.


  • #13   15. nov 2010 Tina, jeg er helt enig i alt du skriver.*Ss*

    Søde Linnea, vi forstår dig allesammen, og håber at du hurtigt kommer tilbage på HG, selv om du er ked. mange gange hjælper det at få talt/ skrevet om alle de følelser der drøner rund i een efter sådan en tragedie.

    Sender dig en masse trøsteknus og varme tanker, og håber som sagt at du snart kommer tilbage igen, for du er MEGET savnet.*Ss*
    Kæmpeknusser til dig fra Anita.


  • #14   15. nov 2010 jeg har sendt et link til Linnea med denne tråd så kan hun se at alle føler med hende smiley

  • #15   15. nov 2010 Jeg sender også Lineea super varme tanker og min medfølelse .....

  • #16   15. nov 2010 Kære Linnea.

    Jeg vil blot sende dig en masse varme tanker og knus. Sikke en frygtelig oplevelse du har skulle opleve, jeg håber du har nogen omkring dig som passer rigtig godt på dig lige nu her i den svære tid og kan være dig for dig.

    Mange mange knus og varme tanker.


  • #17   15. nov 2010 Åh nej, har lige hørt dette. Det er jo helt forfærdeligt:(( Og stakkel stakkel Linnea. Føler virkeligt med dig.. Og som Tina J siger: INGEN om mener virkeligt INGEN gør sådan noget med vilje. Har snakker med dig her inden, ved du er VERDENS bedste hundemor.. Og elsker dine små hunde over alt på jorden. Og håber virkeligt du kommer tilbage her til her til, når du er en gang er klar til det..
    Mine dybeste tanker og med følelser her fra..


  • #20   16. nov 2010 Sad og holdt vejret mens jeg læste denne tråd. Jeg tror ikke ord kan beskrive hvordan Linnea har det lige nu. Stakkels, stakkels Linnea:(

  • #21   16. nov 2010 ÅÅhh nej, åhh nej... Hvor er det trist, men som om hun ville gøre det med vilje... Føler virkelig med hende... Må være rædselsfuldt for hende.. Ærgeligt at hun har slette sin profil, hun ville i hvert fald få min støtte...
    Hold da op! Er helt chokeret..


  • #22   16. nov 2010 Øv hvor er det tragisk og meget, meget synd for Linnea. smiley

  • #23   16. nov 2010 Det er så forfærdentligt. Sender mega krammer og positive tanker til linnea og Tipsy i hendes hundehimmel.

  • #24   17. nov 2010 Natascha. Det gør mig også ondt for dig at du var vidne til den forfærdelige tragedie, og jeg forstår også godt at du må ha det helt forfærdeligt med det der skete.
    Og du har helt ret, uanset hvad, så kan og vil intet af det vi siger hjælpe Linnea over hendes skyldfølelse, enhver hundejere som elsker sin/sine hund/e, vil få den følelse uanset hvordan og hvorfor "det" skete, men igen så ved vi jo alle, at dette ingens skyld er, ingen kunne ha forudset sådan en ulykke/uheld :ò(
    Det er også hårdt for os som ved hvor kærlig en hundmor Linnea er, at vide at hun går rundt og er så ulykkelig uden at vi kan hjælpe hende på nogen måde.

    Det jeg egenligt bare vil sige er at jeg forstår hvor forfærdeligt i begge må ha det, og det gør mig så ondt for jer og NATURLIGVIS også for Mette som jeg desv helt glemte i chokkets første face.
    Jeg medsender igen en masse varme tanker og Kæmpe trøsteknus til jer alle 3 og håber som sagt at Linnea kan komme skyldfølelsen kvit så hun får kræfter til at kommer tilbage til os allesammen som savner hende og hendes dejlige humør og ikke mindst skønne humor.<3 Knusss far Anita.

    Jeg håber dog også at Dika`s små vil hjælpe Linnea tilbage til os her på HG


  • #25   17. nov 2010 Sødeste Linnea: alle mine tanker går til dig. Vi ved alle hvor vidunderlig en hundemor du er og det er så frygteligt det lige skulle ramme dig... Håber vi alligevel ses på lørdag... Mange knuser herfra

  • #26   19. nov 2010 Puh hvor frygteligt - Åh jeg græder med jer.

    Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg virkelig føler med dig Linnea.
    Og som alle er enige om, så er du en fantastisk hundemor. - og den tragedie kunne ske for os alle.
    Et splitsekund kan ændre alt - og vende op og ned på alting.

    Ingen ord trøster eller gør tingene bedre lige nu - men håber du vender tilbage til os.

    Sender de varmeste tanker

    rip tipsy


Kommentér på:
Det er da nogle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce