{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Er jeg for hysterisk? {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley

Jeg er selv 20 og min kæreste er 26. Han har en rigtig god arbejdskollega, som har en datter der LIGE er fyldt 16. Min kæreste og hende mener de har et søskende forhold. Faaair nok, det gider jeg slet ikke blande mig i :-).
Da jeg lige mødte min kæreste, mente den her lille pige at jeg var en gold digger og en snob.
Jeg havde mødt hende et par gange i byen, men jeg er ikke typen der går rundt og giver alle dem mine venner kender hånden. Og pige barnet kom sku da heller ikke hen til mig og sagde hej?????
Hun har nu været sammen med min eks kæreste. Som er et total røvhul overfor kvinder.
Min nuværende kæreste har jeg fortalt om min eks, og han ved jeg hader ham.
Nu har eksen så været et svin overfor pige barnet, og nu tuder hun overfor min kæreste. Hun har bagtalt mig, skabt sig overfor min kæreste pga. mig og alt muligt.
Liiiigeeeeeee pludselig vil hun møde mig og være min veninde. Hun vil give mig hendes hunds dækken og alt muligt. Jeg føler mig undskyld sproget total butt fucked. Først er jeg en kælling og en so og LIGE pludselig kan jeg bruges? Mhhhmm...
Jeg sagde til min kæreste at de SELV måtte finde ud af det bøvl og at jeg simpelthen ikke vil blandes ind i det. Desuden er veninder noget man selv vælger, og ikke noget man bare får tildelt af sin kæreste. Det var min kæreste lidt sur over og mente jeg var en snob.

Der er jeg bare ikke enig??
Jeg ved det ikke... Er det mig der overreagere??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg for hysterisk?
  • #1   26. nov 2010 Jeg synes ikke du overreagerer. Jeg ville nu heller ikke have noget at gøre med hende smiley

• #2   26. nov 2010 Neej vel? , Slet ikke fordi hun har skabt sig sådan, og for at være ærlig, så kunne jeg ikke huske jeg havde mødt hende, og anede ikke hvem hun var.
    Selvfølgelig skal hun have en chance, og har os sagt til Anders jeg nok skal være sød når hun er hjemme hos os, og sådan. Men altså, aner ikke hvad jeg skal snakke med hende om. Og så er hun også lidt ung i forhold til mig osv. Så det er ikke lige min kop te smiley . Hvis vi bliver veninder så er det fint og hvis ikke så fred være med det. Sådan har jeg det lidt. Gider ikke hænge ud med hende eller underholde hende for anders's skyld smiley

• #3   26. nov 2010 Du er dælme tålmodig ! Jeg er nemlig hysterisk smiley Og jeg havde for længst sagt at hende der var ikke velkommen i mit hjem ! Men ved at hvis en person havde svinet mig til over for Daniel havde han ikke gidet have noget med dem at gøre ! Forstår slet ikke din kæreste har fundet sig i det altså !

• #4   26. nov 2010 Det synes jeg virkelig og jeg har været. Men nu er jeg åbenbart en snob. Synes bare det er for meget smiley

Neej det os det der er lidt mit problem. Også siger Anders: du skal vide at mig og Helena snakker om alt.

Well... Okay... great, burde du ikke tage den snak med mig istedet for??

• #5   26. nov 2010 Anna - præcis, jeg synes godt nok ikke han tager dit parti særlig meget !

• #6   26. nov 2010 Ja, mhhm tror lige jeg nævner det for ham i aften. smiley

• #7   26. nov 2010 Synes jeg lyder som en god ide smiley Må indrømme jeg ikke havde fundet mig i det smiley

• #8   26. nov 2010 Nej vel? Gik os virkelig og tænkte det igennem, for gider heller ikke til at være den sure. Men synes virkelig det er rendt lidt af sporet. Så er spørgsmålet bare hvordan han reagere smiley

• #9   26. nov 2010 Anna - altså jeg synes allerede han har reageret meget "barnligt" undskyld jeg siger det smiley Det lyder for mig som om han tager parti for hende og tror han vil blive sur ! Men du skal bestemt ikke lade være med at sige noget alligevel ! Det er JER der er sammen og ikke hende og ham !!!

• #10   26. nov 2010 S & D: Ja du har ret. Jeg tror også han bliver sur. Igår der´skulle vi til Ørnhøj og besøge nogle venner, så spørger han lige inden vi skal afsted: Er det ok Helena kommer med. Jeg lover dig. Jeg kunne have kastet op. Svarede bare: jeg er ligeglad..

Kan bare allerede ikke lide hende. Og kan mærke at anders stirrer på mig når jeg snakker med hende, fordi jeg bare svarer ligegyldigt og uinterreseret..

Rikke: arh det er jeg glad for :o) . Jeg er os slem til at blive hys, men nogle gange er der altså en grund. smiley

• #11   26. nov 2010 Prøver lige igen.
    Nej det jo det. Hun aner ikke jeg ved hun har svinet mig til. Anders der har fortalt mig det. Og nu lader hun bare som ingenting, og presser på anders for at hun vil ses med mig og være min veninde. Men det gider jeg ikke. Veninder er noget man skaber, noget man bliver hvis man virkelig godt kan lide hinanden, ikke noget man bliver tvunget til fordi hun er gode venner med min kæreste. De kan være venner ligeså meget som de vil, er ligeglad, og så længe anders har tålmodighed til at se på det tudefjæs, skal han da gøre det. Jeg vil bare slet ikke være en del af det smiley

• #12   26. nov 2010 For mig lyder det mere som om de er kærester og du er det 3 hjul ! Og det skal du bare SLET ikke finde dig i ! Jeg bliver helt arrig på dine vegne smiley

• #13   26. nov 2010 Som de andre skriver var jeg heller ikke fundet mig i den behandling... og hvad har en 26 årige mand til fælles med en tøs på 16?!!!! synes ikke det lyder alt for godt! Han skal sq tag dit parti og be hende om at passe sit....

• #14   26. nov 2010 Som du selv er inde på, er veninder noget, man selv vælger...

Desuden har en 16årige og 20årige ikke meget til fælles. Det er lige de år, der sker så meget..

Jeg synes heller ikke at du er hysterisk

Kommentér på:
Er jeg for hysterisk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce