Er jeg for hysterisk? {{forumTopicSubject}}
Heej allesammen
Jeg er selv 20 og min kæreste er 26. Han har en rigtig god arbejdskollega, som har en datter der LIGE er fyldt 16. Min kæreste og hende mener de har et søskende forhold. Faaair nok, det gider jeg slet ikke blande mig i :-).
Da jeg lige mødte min kæreste, mente den her lille pige at jeg var en gold digger og en snob.
Jeg havde mødt hende et par gange i byen, men jeg er ikke typen der går rundt og giver alle dem mine venner kender hånden. Og pige barnet kom sku da heller ikke hen til mig og sagde hej?????
Hun har nu været sammen med min eks kæreste. Som er et total røvhul overfor kvinder.
Min nuværende kæreste har jeg fortalt om min eks, og han ved jeg hader ham.
Nu har eksen så været et svin overfor pige barnet, og nu tuder hun overfor min kæreste. Hun har bagtalt mig, skabt sig overfor min kæreste pga. mig og alt muligt.
Liiiigeeeeeee pludselig vil hun møde mig og være min veninde. Hun vil give mig hendes hunds dækken og alt muligt. Jeg føler mig undskyld sproget total butt fucked. Først er jeg en kælling og en so og LIGE pludselig kan jeg bruges? Mhhhmm...
Jeg sagde til min kæreste at de SELV måtte finde ud af det bøvl og at jeg simpelthen ikke vil blandes ind i det. Desuden er veninder noget man selv vælger, og ikke noget man bare får tildelt af sin kæreste. Det var min kæreste lidt sur over og mente jeg var en snob.
Der er jeg bare ikke enig??
Jeg ved det ikke... Er det mig der overreagere??
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.888
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
Selvfølgelig skal hun have en chance, og har os sagt til Anders jeg nok skal være sød når hun er hjemme hos os, og sådan. Men altså, aner ikke hvad jeg skal snakke med hende om. Og så er hun også lidt ung i forhold til mig osv. Så det er ikke lige min kop te
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
maj 2009
Neej det os det der er lidt mit problem. Også siger Anders: du skal vide at mig og Helena snakker om alt.
Well... Okay... great, burde du ikke tage den snak med mig istedet for??
apr 2008
maj 2009
apr 2008
maj 2009
apr 2008
maj 2009
Kan bare allerede ikke lide hende. Og kan mærke at anders stirrer på mig når jeg snakker med hende, fordi jeg bare svarer ligegyldigt og uinterreseret..
Rikke: arh det er jeg glad for :o) . Jeg er os slem til at blive hys, men nogle gange er der altså en grund.
maj 2009
Nej det jo det. Hun aner ikke jeg ved hun har svinet mig til. Anders der har fortalt mig det. Og nu lader hun bare som ingenting, og presser på anders for at hun vil ses med mig og være min veninde. Men det gider jeg ikke. Veninder er noget man skaber, noget man bliver hvis man virkelig godt kan lide hinanden, ikke noget man bliver tvunget til fordi hun er gode venner med min kæreste. De kan være venner ligeså meget som de vil, er ligeglad, og så længe anders har tålmodighed til at se på det tudefjæs, skal han da gøre det. Jeg vil bare slet ikke være en del af det
apr 2008
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.241
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
Desuden har en 16årige og 20årige ikke meget til fælles. Det er lige de år, der sker så meget..
Jeg synes heller ikke at du er hysterisk
Er jeg for hysterisk?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside