1.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Er jeg for pylret?? Er jeg for pylret??

Charlie har gået og været flad de sidste par dage, jeg har lidt slået det hen som værende på grund af vejret.
Men igår kunne han slet ikke finde ro, og sad og pev ved væggen, og lagde sig ud i gange og sådan. Meget atypisk ham. I nat bliver jeg vækket af at han piver, og jeg tænker at han bare vil op i sengen (han er åbenbart i løbet af natten sprunget ned af sengen)
Jeg går på toilettet og kommer op igen, så stiller han sig ved døren og piver, det betyder han skal tisse, og vi går ned.
Da vi kommer op kan han slet ikke finde ro, han vil op til mig, så sidder han og stirrer ud i luften, og piver for at komme ned, så sætter jeg ham med, han sidder og stirre lidt ud i luften og piver for at kommer op. Til sidst giver jeg ham et ben i håb om han kan falde lidt til ro (det plejer at hjælpe) men han kommer igen hen til sengen og piver. det ender med han kommer op, og jeg falder i søvn.

Men er jeg for pylret, når jeg nu ringer og får tid hos dyrlægen? Det kunne vel sagtens stadig være varmen?
Hvad ville i have gjort?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg for pylret??
  • #4   18. aug 2015 Det har stået på en uge og jeg har tænkt det bare var varmen. Men det i nat bekymrede mig lidt. Har ringet til dyrlægen og fået tid. Er altid bare bange for jeg er for pylret omkring ham

• #5   18. aug 2015 Maj-Britt - er linket for at understrege at jeg er usikker på at jeg er for pylret?

• #7   18. aug 2015 Okay ja smiley har også en tid hos dem i dag

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #8   18. aug 2015 God ide men en tid hos dyrlægen. Håber det bedste for din hund, og at i finder ud af hvad det er. Syntes bestemt IKKE du er pylleret, jeg var taget af sted før.

• #9   18. aug 2015 Anne - han tager varmen rigtig dårligt, så det kunne sagtens have været det

• #10   18. aug 2015 Hvad sagde dyrlægen sidste gang ?

• #11   18. aug 2015 Sidste gang var der vrøvl med maven

• #12   18. aug 2015 Ja, det kan jeg læse mig frem til, men hvad sagde dyrlægen og blev vapsen behandlet, og igen med hvad, hvis han blev behandlet ? smiley

• #14   18. aug 2015 Han blev sat på skånekost i et par uger til afhøringen var normal, og fik nogle piller til maven

• #16   18. aug 2015 Jeg syns bare jeg har fat i dr. Dyr for ofte. For tre uger siden jeg jeg forbi fordi han havde vrøvl med øjet, der var intet at se, men det var tydelig irritabelt, og han blev sat på øjendråber. Så igen ugen efter som en "follow-up".
    Ringede til dem igår på grund af hans tænder (3 af hjørnetænderne er kommet frem, ingen af dem er faldet ud) og så igen i dag.
    Jeg bruger så meget tid hos dyrlægen med ham. Tror ikke der er gået en måned hvor jeg ikke har været der siden jeg fik ham /:

• #18   18. aug 2015 Han har ellers været god til at skifte tænderne, tror nærmest hjørne tænderne er de eneste der mangler..
    Men det kan meget vel være maveproblemer /: jeg har ikke rigtig været opmærksom på han afføring på det sidste, da jeg lige er startet i skole.

• #21   18. aug 2015 Hunden har det jo ikke godt, den kan sagtens have ondt, så du må af sted igen.

• #22   18. aug 2015 spændende hvad dyrlægen siger .. kan den ikke have ondt i tænderne ...

jeg synes heller aldrig jeg har været så meget ved dyrlægen med de andre som jeg er nu med den 5. hund ....

men hellere en gang for meget end en gang for lidt

• #23   18. aug 2015 Der var ikke noget umiddelbart at se. Men vi snakkede om at det godt kunne være fordi jeg er startet skole nu, og derfor ikke er hjemme hos ham som jeg plejede, og det reagerer han på nu..
    Og så fik vi lige tid til at få fjernet de pokkers hjørnetænder, to af dem har ikke planer om at smutte af sig selv nemlig

• #24   18. aug 2015 Det med hjørnetænderne er generelt et problem, ikke kun ved chi blandinger, men ved chi generelt. Luckys måtte også ud ved dyrlægen, det viste sig at roden var næsten dobbelt så lang som selve tanden, så klart de ikke røg ud.

Rosas ser heller ikke ud til at ville ud selv, så der er også en dyrlæge regning på vej herhjemme. Hun bliver i den nærmeste fremtid pisse dyr, for hun skal også steriliseres på et tidspunkt.

Lucky har været til dyrlæge 2 gange efter det årlige tjek i marts, først fordi han havde ondt i ryggen, det endte så med en tur til kiropraktor efter at vi havde fået det tjekket af dyrlægen. Og så har han lige fået ordnet tænder.

Jeg synes bestemt ikke du er for pylret, når han ændre adfærd. Selvfølgelig skal man nogle gange lige slå koldt vand i blodet, men når det er over flere dage, ville jeg da også som minimum give dyrlægen et kald. Min dyrlæge plejer at være god til at fortælle mig om vi skal komme ind eller om jeg bare er for pylret og skal give det lidt tid og se om det ikke går over smiley

God bedring med lille fisen.

Kommentér på:
Er jeg for pylret??

Annonce