{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Er jeg for emsig ?? {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger sig selv, men nu vil jeg lige høre jer kære HG bruger efter det osse smiley

Landet ligger sådan at der hvor min kæreste og jeg bor, bor der en pige eller det vil sige hun er her fordi hun ikke kan være i sin egen lejlighed (hvorfor er lige meget) hun har en amstaff blandig, Han (hunden) er rigtig sød og vil gerne lege og snakke og er altid glad, nogen gange hyper aktiv glad, hende og hendes hund har før gået ture sammen (ALTID med snor på) med min kæreste og vores to store chi'er, uden problemer, til trods for hun ikke har særlig godt styr på hendes hund, men efter vi har fået vores lille baby chi har jeg sagt jeg IKKE vil have at vores baby chi bliver luftet sammen med ham, da jeg er bange for han kommer til at træde på hende eller ligne og hvis hun skulle komme tilskade har ejeren af den store hund ikke råd til at betale dyreæge regningen hvis det skulle komme så vidt.
Ejeren af den store hund er nu snot fornærmet på mig og har udtalt jeg ikke har forstand på hunde og det jeg gør er at være over beskyttende over for mine hunde, hvilket jeg ikke mener jeg er, da vi ikke har haft vores baby chi længe og hun er først nu begyndt og gå pænt i snot.

Ved godt det lyder rodet, men har prøvet så godt jeg kunne - er jeg overbeskyttende eller ej ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg for emsig ??
Kommentér på:
Er jeg for emsig ??

Annonce