{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Hvorfor blive sur over det? {{forumTopicSubject}}

Ja, inden min fb så blev deaktiveret, af en eller anden grund, havde jeg i sidste måned slettet en BEKENDT <-- læg mærke til ordet smiley , Bekendt fra Fb. For det første hilser vi ikke på hinanden, jeg kan ikke klare trykket af hende, også snakker vi aldrig sammen. Men grunden til jeg slettede hende var fordi at HVER gang jeg loggede på fb, var der hjemmelavede halv nøgen billeder af hende, på min fb startside. Kun i ført læder jakke, eller ja.
Så nu er hun miss fornærmet. FEDT. Gider bare slet ikke bekymre mig om det!

Er bare træt af at se på det. Altså jeg har det også selv over 300 billeder af mig derinde, men det er fra diskoteker, eller privat fester osv. Sku da ikke nøgen billeder.

Jeg ved ikke om jeg er hys. Men jeg gider bare slet ikke glo på det. Hvorfor udstille sig selv på den måde???


Hvad mener i ? Er fb løbet lidt af sporet eller hvorn?, Jeg prøvede os for ikke så længe siden at en kammerat slettede mig som ven på fb, fordi jeg kom til at snerre af ham i en brandert i byen. Oh neeeej, du sårede mig da du slettede mig på fb, eller IKKE. Ej hvor jeg bare syns det er løbet af sporet. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor blive sur over det?
  • #1   2. dec 2010 Må nok indrømme at så meget går jeg ikke op i facebook smiley jeg bruger det mest til begivenhedsinvitationer og spil når jeg keder mig.

    Om folk sletter mig af den ene eller anden grund, det er jeg sådan set ligeglad med smiley
    Og hvis der er nogle billeder jeg ikke gider at kigge på, så trykker jeg bare på krydset som lukker dem smiley

    Så jeg må indrømme at ja, jeg synes du er lidt hys smiley


  • #2   2. dec 2010 Kan man lukke dem væk? smiley

    Ih jeg går meget op i fb, hvis jeg ikke havde min HTC desire så jeg kan komme på hverdag så ville jeg gå til smiley . Det forstyrre mange ting og opgaver at man skal derind konstant. smiley , Hvis jeg skal skrive en hjemmeside så ligger det lige til hånden at skrive: www.facebook.dk selvom jeg måske skulle ha været på bt. smiley


  • #4   2. dec 2010 Nej det det.

    Men altså nu kan jeg heller ikke komme på da min profil er blevet hacket smiley ,


  • #6   2. dec 2010 Ja samme her. Er jo på KONSTANT. Hvis jeg ikke er hjemme, jamen så logger jeg på på mobilen. Og det gør jeg af ren reaktion uden selv at tænke videre over det. Man skal virkelig passe på smiley

  • #8   2. dec 2010 Hahaa ja mon ikke smiley det bliver sjovt at prøve smiley .

  • #9   3. dec 2010 Fjæsen er blevet noget mærkeligt noget...

    Nu tilføjer man næsten alt og alle som venner og sletter lige så hurtigt igen nogen gange...

    Jeg har det også lidt svært med dem, der udstiller sig sig så meget, f.eks. bitcher over kæresten i en statusopdatering eller laver statusopdateringer 5 gange om dagen.... Men forstår det nok bare ikke (?)


Kommentér på:
Hvorfor blive sur over det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce