min første trøje nogensinde {{forumTopicSubject}}
ja så kom jeg til kort....
Jeg har haft chihuahua siden 1999 og jeg har ikke haft brug for hverken dækkener eller trøjer til nogen af mine nogensinde.
Alle har været langhåret og ikke haft nogle problemer med kulden eller været syge eller noget.
meeen i år... den tidlige vinter... og sne i laaang tid... Jeg måtte have min første trøje til Codymusen... Jeg kunne mærke på ham, at det var vist tid til det. Han har haft en forkølelse på et par dage - og jeg måtte indse at nu var behovet der.
Han fik en dejlig sort strik, som han i starten ikke synes var særlig rar at gå med... men efter nytårsaftens dag, hvor vi var i skoven med andre hunde, har han bare accepteret den.
Så nu har vi trøje på, og bred sele udover.... Så han kan holde varmen på de små organer ikke mindst.
Så 11 år gik der - og jeg måtte bøje mig i støvet og begynde at træne min hund til at gå med trøje...
og hold kæft hvor er det dejligt at se, han trives med den på
bare en lille anekdote herfra
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 161
Vi har også endelig fået en trøje til Coco (som hun kan passe) haah
Hun er også ligeglad når hun har den på , det ligner lidt at hun hjælper med at tage den på selv
Men jeg er glad for at hun fik en, for hun var også meget tyndhåret , så synes det var nødvendigt
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
min første trøje nogensinde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside