{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.354 visninger | Oprettet:

Orijen og Acana - fordele og ulemper {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid brugt Hills til mine hunde og har altid været glad for det. Har dog imidlertid hørt og læst, at det nok ikke er så godt et produkt som jeg har gået og troet. Så jeg overvejer lidt at prøve et nyt foder for at se, hvordan mine hunde vil fungere på det.

Efter at have søgt lidt rundt synes jeg Orijen og Acana lyder som to gode bud.

Først lige et spørgsmål til jer der bruger Orijen: Kan det godt passe, at voksenfoderet ikke er delt op til store og små hunde? Har pillerne alligevel passende størrelse til en Chihuahua?
Mine kan nemlig ikke lide, hvis pillerne er for store:)

Min tæve er for tyk og hun skal gerne tabe sig lidt. Disse to mærker får vel ikke i en light udgave?
Jeg tænker lidt, at når der er så meget protein i, om hun så vil tage endnu mere på?

Hvordan fungerer jeres hunde på disse to fodermærker. Kom gerne med fordele og ulemper smiley

På forhånd tak for hjælpen smiley






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen og Acana - fordele og ulemper
  • #2   11. maj 2011 Det lyder godt. Ville jo være træls at købe et foder som de ikke kunne spise smiley
    Hvilken variant får dine? der er jo lidt forskellige at vælge mellem smiley Men det lyder da også som en super ide at blande dem lidt. Det synes hundene sikkert også godt om smiley

    Jeg har kigget lidt på de forskellige varianter og synes umiddelbart ikke lige jeg kan finde et light produkt.


  • #4   11. maj 2011 Jeg vil meget hellere anbefale dig taste of the wild end Orijen/Acana.
    Mine hunde pøllede super meget på det foder, meget mere end på royal canin og de pruttede fælt. De kunne heller ikke særlig godt lide det, de synes det var så kedeligt

    Taste of the wild er også uden tilsætningsstoffer osv. smiley


  • #5   11. maj 2011 Linnea: Fæle prutter er ikke lige det man ønsker smiley Synes virkelig det er en jungle at finde rundt i, hvilket foder man skal bruge.

  • #6   11. maj 2011 Kimmie: Ja det må man sige:)
    Kan man få det i små piller? Har nemlig fået en prøve på det og det er alt for store piller til at de kan spise det


  • #7   11. maj 2011 Men hvis man går efter et prodrukt med meget kød er der dobbelt så meget kød i Orijen som der er i taste of the wild, hvis jeg ellers har googlet korrekt

  • #9   12. maj 2011 Jeg har to som begge får Orijen, og de stortrives derved :o)

    Har en hvalp på 6mdr som sagtens kan spise pillerne, selvom hun både er ved at få tænder og nogle af pillerne er lidt store, men så er det dejlig massage for gummerne ;o)

    Kan absolut anbefale orijen, også hvis hundene skulle være lidt småkræsne som mine, og det giver dem en super lækker pels også - blank og fin, og de bummelummer ikke så meget.

    Har dog ikke hørt at der skulle findes en light udgave, men jeg har opdaget at mine sagtens får dækket deres behov, selvom de spiser mindre Orijen end de f.eks gjorde da jeg prøvede Hills.

    Så håber det kan være til hjælp.


Kommentér på:
Orijen og Acana - fordele og ulemper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce