{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.229 visninger | Oprettet:

Regnvejr og gåtur {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved at de fleste hunde hader som pesten og komme ud i regnvejr, især små hunde for de kan komme til og fryse, og så kom jeg jo til og tænke på de stakkels hårløse...

Her idag har det stået ned i stænger, det regnede virkelig kraftigt, og selv jeg ville ikke gå ud i det, men havde jeg en hund ville det selvfølgelig være nødvendigt, og jeg vil jo gerne have en chinese crested, så jeg ville høre hvorn i gør når det regner?

Pakker i den ind i en heldragt og så regndækken og evt. sko?

Eller venter i til det ikke regner så kraftigt og så må hunden tisse på en avis hvis den skal virkelig meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regnvejr og gåtur
  • #1   14. maj 2011 Hos os er der ik noget der hedder dårligt vejr...
    De bliver klædt på efter vejret og får ikke lov at tisse indedøre bare fordi det regner...

    Hvorfor skulle de have sko på ??? smiley



  • #3   14. maj 2011 Jamen hvad ved jeg, jeg er vokset op med schæfer hund og de skal jo hverken have tøj eller noget på smiley

    Det kunne godt være de skulle have sko på fordi de ikk rigtig har så meget hår der og måske ikk ville have våde fusser smiley

    Jeg mener jo os den skal ud selvom det regner eller sner eller hvad det nu end gør, men det var nu os mest hvad man påklædte den med smiley


  • #5   14. maj 2011 Hvad med en dag som idag?

    Jeg syns det er friskt vejr men lidt køligt pga det jo har regnet, får de så mere tøj på?


  • #6   14. maj 2011 Akina kommer ud uden tøj på idag.. men vi vælger dog lige at vente på de tider hvor regnen er holdt op et øjeblik inden vi går ud. ellers kunne vi godt finde på at give hende en rigtig tynd trøje på hvis vi vil gå en længere tur og der er lidt småkøligt som idag eller om aftenen om sommeren når vi sidder ude:)

  • #8   14. maj 2011 Man er jo bare lidt på den hvis hunden står og tripper fordi den virkelig skal mens det netop regner meget, men er et regndækken så nok måske?

  • #9   15. maj 2011 Akina kan godt høre når det regner meget ^^ Hun er jo ikke ionteresseret i at komme ud i det vejr, men hun er nok generelt ikke den der viser de største tegn på at komme ud heller, så det er noget vi selv skal sørge for at holde øje med. Altså om det er længe siden hun var ude sidste og sådan.

  • #10   15. maj 2011 En hund skal ud uanset vejr og vind. Aboo får en heldragt på, når der regner. Vi går stadig ca 3 timer om dagen, når der regner. Han er chinese crested.

  • #11   15. maj 2011 Marley ved du jo får en trøje på når det er koldt, eller når det småregner.. Regner det meget har jeg en regnjakke eller en heldragt - ingen af dem har du set endnu, men jeg må da pakke noget af hans tøj i en taske så du kan se hvad jeg har lavet til smuksakken smiley
    Regner det rigtig meget, så går han meget nødigt ud, men springer lynhurtigt ud på trappen og letter benet og spriiiiiinger ind igen smiley


  • #12   15. maj 2011 Camilla: Ja, vil meget gerne se hvad du har lavet til lillefisen smiley

    Har du os selv lavet regndækken til ham, eller er det købt? smiley


  • #13   15. maj 2011 Her bruger vi en tynd t-shirt tingest hvis solen er meget højt på himmelen... Selvfølgelig også sol lotion uden parfume (svanemærket)

    Hættetrøje om efteråret og heldragt eller dækken om vinteren...

    Ingen sko eller halstørklæde smiley

    Hjemme er han altid nøgen...



  • #14   15. maj 2011 Lunte, jeg har intet koebt til ham, alt er syet selv.. Jo har koebt en enkelt t-shirt til ham, der sidder dumt.. Resten er hjemmelavet smiley

  • #15   16. maj 2011 Jeg køber hundetøj her http://wonpet.com/category.php?id=34
    Når man har bestilt får man en besked på hvad fragten bliver. Husk hvis man køber for over et parhundrede, så skal man betale moms herhjemme, hvis posten tager en.
    Det skal købes over paypal.
    Virkeligt billigt og god kvalitet ;o)


  • #16   16. maj 2011 Der er da noget okay fedt tøj imellem, men jeg har min helt egen private syerske /kig Camilla Bendix Rasmussen smiley

  • #17   17. maj 2011 Hvor fedt ;o)

  • #18   18. maj 2011 Chelsy er sådan en piveskid - hun HADER regnen, og begynder at klynke eller ryste lige så snart hun kommer ud i den.
    På en regndag vil hun hellere ligge og dovne den indenfor.
    Dog er jeg ved at lære hende, at det ikke er så slemt - har tænkt mig at købe en regnfrakke til hende, selvom jeg giver hende tøj på så sjældent som muligt.


Kommentér på:
Regnvejr og gåtur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce