{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Gåtur i regnvejr giver blød pels {{forumTopicSubject}}

Så tog vi en formiddagstur i regnen, der står ned i stænger hos hos. :o)

Og det allerbedste er, at sådan en tur i regnen giver den blødeste pels på Puma. Det er jo nok fordi der ikke er kalk i regnvand, som i vores drikkevand.
Så er tippet kommet videre til jer, der måske ikke bryder sig om regnvejrs-gåture *G*. Det motiverer hos os i hvertfald, for Puma's pels er ubeskrivelig blød bagefter!! :o)

Vel hjemme igen blev han tørret grundigt og ligger nu i kurven og sover med sit elskede fleecetæppe over sig. :*GG* Så kan JEG passe min eksamen ;o)

Maria


Kommentarer på:  Gåtur i regnvejr giver blød pels
  • #1   19. maj 2008 jeg har lige gået en tur med min hund Alonzo. det regner helt vildt. smiley Men man siger jo at det skulle give en blød pes, så det skulle lige prøves. efter en god tøring kan jeg tydeligt mærke at hans pels bare er super blød. Så jeg vil tage og gå lidt ofter med ham når det regnr smiley for jeg vel gøre alt for min hund <333 Men nu vel jeg bere legge mig og hygge med min hund.........


    Henrietta


  • #2   19. maj 2008 Tina F- mon ikke dommerne ikke kan stå for den dejlige krøllede vovse? *SS*

    Og ja, regnvand er jo osse super at vaske vinduer i, det giver ingen striber i ruderne. ;o) Så regnvand er jo godt for mere end planter og plæne ;O)


Kommentér på:
Gåtur i regnvejr giver blød pels

Annonce