{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Overfaldet af løs gående hund den 11/7-11 {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og gå aftens tur med Mathilde da der kommer en løs hund rende lige i mod os da hunden er henne ved os går den bare amok så jeg for hevet Mathilde op i hendes sele og den anden hund gøre alt for at få fat i thilde og ejeren står bare og siger nej kom her og da hunden endelig går hen til ham går han bare sin vej så råber jeg ad ham og siger at nu for du faldene styr på den hund sker det igen melder jeg det til politiet også gik han stærkt.... Jeg gik så mens jeg stor tudet pga chokket jeg ringede så og sagde det til politiet men som altid havde de ikke tid... Skal lige siges det er 2. Gang samme hund angriber os... Er sku ved at være bange for at gå her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfaldet af løs gående hund den 11/7-11
  • #1   12. jul 2011 Nu er det ikke for at lyde sur eller noget, men hvis der ikke er sket noget med Mathilde begge gange dfen anden hund har lavet udfald mod hende, så kan det vel næppe kaldes for et overfald? Og så er det jo næsten klart at politiet ikke vil gøre noget ved sagen...

Og nej, det er bestemt ikke i orden at den anden hund laver udfald mod jer. Ved du evt hvor den anden hund bor henne? Og er det evt muligt at du kan undgå hunden ved at lægge jeres rute om?

• #2   12. jul 2011 Mon ikke du skulle gå hen på politistationen i dag og personligt anmelde det,de har lidt sværere ved at afvise dig,når du står der og så bliv stående,indtil de tager i mod din anmeldelse,for sker det igen,så ligger der en anmeldelse af hunden og husk hold hovedet koldt,vær klar og logisk.
    Ellers du kan gøre som en veninde af mig gjorde,da hendes hund var blevet overfaldet og skambidt og politiet blev ved med at stille hende om til telefoner,der ikke blev taget,så anmeldte hun det som mordforsøg,så blv hun stillet om til en politimand,og så var de nødt til at tage det,rimeligt,seriøst. :-))

• #3   12. jul 2011 sitta jeg mener man bliver over faldet når man har en fremmede hund der står og hopper op efter min hund det ligner virkelig ikke noget Mathilde er ikke glad for fremmede hund i forvejen og sådan en oplevelse er bestemt ikke med til at gøre det bedre...

bodil lyder som en god ide

• #4   12. jul 2011 Jamen så længe at den anden hund ikke har bidt din hund, hvad vil du så have at politiet skal gøre?
    Den andens hund ejer vil jo bare påstå at h*ns hund bare ville lege....
    Er du sikker på at den anden hund ville bide? Og ikke bare søgte kontakt med Mathilde?

Men igen, så er det da en træls oplevelse, og kan da godt forstå at du blev bange...

• #5   12. jul 2011 Min tæve Jackie er der blevet rigtigt mange udfald imod, da hun var hvalp og unghund. Til trods for hun var total underdanig, og det tager tid at komme sig over.

Sitta: Så der sker da noget selvom det ik der decideret overfald, eller den bliver bidt. Så ka hunden godt føle det som et overfald...

Steffani A: men tror så desværre ik politiet gør noget, hvis der er ik sket noget med din hund... altså fysisk.

Men du ka melde ham for hans hund er løs, og han ik har den under kontrol. Men om de gør noget ved det, er vist også tvivlsomt.

• #6   12. jul 2011 sitta ja den viste tænder reste børster og gøre alt for at få fat i mathnilde... og det er anden gang det er sket nu...

Jackie lige præsis... der er en lov der siger din hund skal føres i snor... og politiet er blevet underrettet og de har nu fået det noteret så de ved det...

• #7   12. jul 2011 Jeg syntes også du bør melde ejeren for ikke at have hunden i snor og uden kontrol... henvis i samme omgang til deres nye hundelov...

Nok har den ikke udrettet skade (endnu), men under kontrol er den så gu ikke.

• #8   12. jul 2011 Mathilde præsis

• #9   12. jul 2011 Mja... hellere en lille skambidt hund der ikke er bange end en lille bange hund der ikke er kommet til skade...

Ej, var min hund lille nok ville jeg også hive den op hvis jeg kunne se, at hunden der kom imod os ikke var venligsindet.

• #10   13. jul 2011 sidste år var min hund også ved at blive overfaldet der hev jeg ham også op i hans sele, tror simbelhend at det er en reflex at man hiver hunden op fordi man bliver bange

• #11   13. jul 2011 Da må jeg da holde med mathilde... som om jeg vil lade min hund stå på jorden og vente på den bliver bidt nej tak kan godt være du har lyst til det men ikke her da...

• #12   15. jul 2011 jeg vil delme heller ikke lade mine hunde stå på jorden hvis der kom en løs hund farene hend til os da,

• #13   15. jul 2011 dorthe takker:-)

Sagen er nu gået videre til dyr politi i gråsten det er blevet noteret der også og alt sådan

Kommentér på:
Overfaldet af løs gående hund den 11/7-11

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce