{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Alene hjemmetræning {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Som nogen af jer ved, så har vi lige fået Milla hjem (søndag aften). Jeg har dog ikke haft ferie, så jeg har været på arbejde hver dag (jeg arbejder 17,5 time pr. uge), men jeg har haft min niece til at se efter dem alle tre hjemme hos os imens.
Så nu vil vi gerne til at lære hende at være alene hjemme, men problemet er, at jeg er bange for, at hun æder vores ledninger, når hun keder sig og at jeg ikke kan give smide godbidder i huset til hende, når jeg har de to andre, da jeg ved, at det vil give problemer.
Så hvad gør jeg så?
Kæresten synes, at jeg skal købe et bur til hende, hvor vi lære hende at være i, så hun ikke ødelægger ledninger, tapet og karme, men jeg synes, at det er synd, når de andre to løber rundt i huset. (Det lære hende jo heller ikke, at hun ikke må)
Jeg håber at der er nogle af jer med 2/3 hunde, som måske har nogle fif?

God dag til alle smiley
Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemmetræning
  • #1   22. jul 2011 hvad har du gjort med de andre hunde for at lære dem det??

jeg ville nok begranse hinde hved at gøre det hun kun må være i et bestemt rum når i ikke er hjemme, eks. i bryggers et værelse, og når hun så bliver lidt ældre (½år) kan hun komme ud sammen med de andre to, og ødelægger hun noget så tilbage igen til værelset, og så prøve igen en måned sener at lukke hinde ud.. det ville jeg gøre smiley

• #2   22. jul 2011 Kabel skinner de plejer at kunne hjælpe på det problem, men husk stadig at slukke for strømmen i de ledninger der ikke sidder i noget vigtig, mens i ikke er hjemme.

• #3   22. jul 2011 Da vi fik Shiba, var Balou jo vant til at være i hele huset. Vi valgte at lade dem begge være i køkken, bryggers og badeværelse - ingen af stederne er der ledninger i hvalpehøjde. Med nogle gode puder/tæpper, aktivitetsting og lækre godbidder, så er det jo ikke nogle steder de har noget som helst imod at være i. Tværtimod, så er køkkenet jo tit et sted vi normalt alle er samlet i.
    Efter vi fik endnu en hvalp, så er det simpelthen blevet de steder, de må være, når vi ikke er hjemme, dog er kontoret nu også kommet med. Og vi regner da med efterhånden at kunne indlemme et at de resterende rum af gangen.
    Om natten var de i starten kun i soveværelset, men nu kan de gå over hele huset inkl. soveværelset, og der sker ingen ting, det er vel en rettesnor for, at de ikke er i bide-alt-istykker alderen mere....

• #4   22. jul 2011 Rikke & Poul G: Vi havde faktisk en stor kamp med Nova, da hun åd både karme og tapet, men det var ikke hver gang. Og der havde vi fulgt reglerne (gå 1 min, så 2 min osv). Jeg synes ikke, at hun skal afskæres fra de andre to, da det jo er tryghed ved at være sammen også. Selvf. skal hun også lære at være helt alene, da hun også skal lære, at hun ikke altid skal med.

Kirsten R: Foder ved jeg ikke, om jeg tør lade dem få i samme rum, da de to store holder deres mad for sig selv og ikke vil have Milla i nærheden af det. Men jeg har også tænkt, at de alle tre måske skulle være i bryggers, gang og badeværelse til at Milla ikke er i alderen, hvor hun kunne finde på at gå i ledningerne..

. Jakob og Merete .: Vi har stort set kabelbakker sat op over alt men der er stadig steder, hvor de ikke kan være, men så må jeg i gang med noget tape, så hun ikke kan nå smiley

• #5   30. jul 2011 Tak Steen. Den har jeg også læst igennem og jeg synes, at den virker go, så det bliver nok sådan vi gør det smiley

Kommentér på:
Alene hjemmetræning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce