{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Alene hjemmetræning {{forumTopicSubject}}

Nu gik alene hjemmetræningen ellers så godt, men idag har var det en pibende/hylende Aston. Så efter et stykke tid gik jeg ind til ham igen, ignorer ham og gik igen kort efter da han lagde sig ned. Og så har han været alene 30 min. ca. uden noget. Og sov da jeg kom retur. Men ih det er godt nok det der stresser mest men en hvalp syntes, for det er det vigtigste at det funger syntes jeg. Ellers bliver det lidt svært.


Kommentarer på:  Alene hjemmetræning
  • #1   30. aug 2015 Så er I på rette spor igen. Når jeg har hvalp, vader jeg ud og ind ad døre i et væk. Jeg siger ingenting, venter ikke, går bare ud og ind, lukker og åbner døre hele dagen. Til sidst gider mine hunde ikke engang at kigge op.

  • #2   30. aug 2015 Ja det håber jeg vi er. Går også ind og ud af døren. Men ja der skal jo også gerne lidt tid på tænker jeg. Idag blev han frustreret efter 10 min. og det har han ikke gjort de andre gange. Men ja op på hesten igen.

  • #3   30. aug 2015 Jeg har aldrig brugt tidsfaktoren bevidst. Jeg har kigget på mine hunde og når de ikke gider at kigge op når jeg for 50. gang kommer ind ad døren, så trækker jeg den lidt med at holde døren lukket til toilettet eller lign.:-)

  • #5   31. aug 2015 Nu har jeg ikke førstesal og kælder. Men er det ligeså godt, bare at gå ind i et andet værelse også nogle gange. Eller vil han kunne lugte at jeg bare er derinde enlig?

  • #7   31. aug 2015 Ok. Står heller ikke lige ved hoveddøren. Sætter mig som regl på trappen lidt væk. Er ikke i tvivl hvis han siger noget for det er højt.

  • #10   31. aug 2015 Bor i lejlighed og skraldet er lige ude på opgangen så det er fint. Nu har han fået et ben og har sat mig ud på opgangen smiley

  • #11   31. aug 2015 Hvis han er stille nu, så gå ind igen, nus lidt rundt og gå ind i et andet rum, luk døren, gå ud igen. I det hele taget opfør dig roligt og "uroligt". Svært at forklare. Håber at du forstår hvad jeg mener. Du skal ikke sidde på trappen og vente.

  • #12   31. aug 2015 Han nået at begynde at pive desværre men gik ind da han stoppe. Og nu er jeg i stuen og ser tv med børnegittret lukket. Det har han det fint med, tror evt. radioen skal være tændt for ham. Jo tror godt jeg ved hvad du mener.
    Men svært at vandre rundt i lang tid i en lille lejlighed smiley men må gøre et forsøg.


  • #13   1. sep 2015 Hej igen nu gik det fint igår og også til morgen, så smuttede lige i Netto. Og ingen hyl der, kan se ham på tlf. Tog ca. 15 min. Men nu efter jeg er kommet ind af døren piver han, og vil op på skødet. Ignore ham bare, er det det rigtige? Gik jeg for hurtig frem?

  • #15   1. sep 2015 Ok tak for svar. Tror aldrig jeg været så usikker på min opdragelse omkring mine hunde.

Kommentér på:
Alene hjemmetræning

Annonce