{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

dyrlæge besøg {{forumTopicSubject}}

var på hygge besøg hos dyrlægen idag med min lille GD hvalp på 9½ uge gammel
og da vi havde været der i en 10-15 min sagde hende bag desken at hun var lidt bekymred for Charlies forbens stilling så hun hentede en dyrlæge og han kom og tilså ham og han sagde også at det var noget som skulle undersøges og kunne ende ud i en opration hvor der skulle fjernes lidt af knoglen i det ene forben.
jeg gik helt kold og havde bare lyst til at indorre dem og gå. men de sagde at jeg skulle tænke over det og kontakte dem
jeg kom hjem og fik lidt ro på mig selv og tænkt lidt på det og self skal det undersøges så har fået tid til rønken af hans ben.
meeen han er jo købt med et sundheds tjek og der var ingen anmærkninger så var jo ik lige planen at det var noget galt hvad gør man, er lidt lost og tænker at det ikke bare er noget som kommer fra den ene dag til den anden.
er der evt. nogle som har været dette igennem, som kan fortælle om deres oplevelse mm?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge besøg
  • #1   17. aug 2011 Jeg synes da helt sikkert at du skal snakke med opdrætter om hvad dyrlægen har sagt og hvad i evt. skal gøre ved det.

    Tror da også opdrætter er interessert i at vide om det evt. er aveligt.


Kommentér på:
dyrlæge besøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce