{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

tvivl... {{forumTopicSubject}}

what to do??
står og skal flytte her om en måned, og må ikke have husdyr der hvor vi flytter hen. ved slet ik hva jeg stille på med milo. han er nu 1 1/2 år. hva synes i er mest rigtig at gøre? sælge/give ham væk eller aflive ham?
er virkelig så meget i tvivl. elsker ham så meget og ingen må nogen sinde gøre ham noget ondt... mit hjerte siger han ska have et nyt hjem men er virkelig så bange for at han ska havne et sted hvor han ik bliver behandlet ordenligt... hjælp... der må være nogen der har prøvet det her før....


Kommentarer på:  tvivl...
  • #2   21. sep 2011 vil mene han har et rigtig godt sind,.børnene forguder ham og jeg elsker ham så højt. hvis jeg kunne være helt sikker på at finde de rigtige mennesker så synes jeg heller ik han skulle aflives. er bare så bange for at han ik får det godt. vil gerne finde en der ka elske ham lige så højt som mig.. har virkelig prøvet at finde et sted hvor vi ka beholde ham, men .er ikke lykkedes. så har ca 1 måned at løbe på nu. det er bare så svært nårf der er så mange følelser i klemme, har jo kk købt ham dengang hvis jeg vidste det ville ende her.


  • #4   25. sep 2011 Hej med dig smiley
    jamen hvordan har han det med katte ?
    for vi står og har en dejlig tæve på 9 mdr og ja hvis han kan sammen med katte vil vi da ikke være foruden at have sådan en dejlig han hund ind i vores liv smiley
    ps. vores hunde er et og alt for os smiley
    mvh simon og stine


  • #5   27. sep 2011 Hold da op hvor jeg føler med dig Jeanette!!!! Jeg håber du finder det rette hjem til ham, for han skal have en chance til når han er ung og har et godt sind!!! Al held og lykke skal i alle have...

  • #6   27. dec 2011 Undskyld mig men forstår simpelthen ikke man flytter i en bolig hvor man ikke må have hund, når man har valgt at købe en! Det er simpelthen bare ikke godt nok, kan godt høre du er ked af det men synes virkelig ikke det er en lovlig undskyldning for at skille sig af med sin kære hund!
    Jeg synes heller ikke aflivning i og med han har et godt sind, synes du har nogle gode tilbud ovenfor benyt dig af dem!


Kommentér på:
tvivl...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce