{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Patella Luxation
  • #1   10. nov 2011 Altså alle mopser der skal ingå i alv under DKK skal tjekkes. Hele Oda (min mops) 's familie har 0/0 . Asta er ikke tjekket da hun er under et år.



  • #2   11. nov 2011 Ja det ved jeg godt, Cleo har desværre 1/1, men må hvis godkendelse på udstilling gerne bruges med en 0/0, men hun skal ikke have hvalpe, jeg gider ikke det bøvl, og jeg mener principielt ikke man skal bruge hunde med arvelige skavanker i avl uanset om det er tilladt efter reglerne eller ej.
    Jeg tænkte mere i det daglige, det gør nok mere ondt på mig end på hunden :o)


  • #3   11. nov 2011 Jeg har en veninde med en dværg pudel som vi tror har PL da han til tider laver gadedrenge op.

  • #4   12. nov 2011 vi har en fransk bulldog der har meget løse knæskaller (mere end 1/1) han er blevet opereret i det ene knæ. Han måtte opereres ialt 3 gange i dert samme knæ, og jeg syntes ikke det har forbedret noget. Han lider ikke under af det (endnu) han er 3,5 år nu.
    Jeg tror vi som ejere har mere ondt på hundens vegne end hunden egetlig har ondt,. smiley


  • #5   12. nov 2011 Gilbert er blevet opereret 1 gang for løs knæskal, og nu er der slet ingen tind:)

  • #6   13. nov 2011 Lizette: Det lyder da dejligt. Min dyrlæge vil ikke operere da han siger at det kan gøre tingene værre, og da hun kun har i grad 1 er det ikke nødvendigt endnu, så længe hun ikke er hæmmet af det.
    Ja Helle & Alex det tror jeg osse, det ser bare så grimt ud når hun skøjter rundt på et glat køkkengulv fordi hun ikke har sat farten ned, hun hører til de meget livlige, men hun løber vel heller ikke rundt og skaber sig fjollet hvis hun har ondt, tænker jeg :o)
    Hun har jo Calle Fransk Bulldog til at tumle med.


  • #7   15. nov 2011 Gilbert havde 2. grad, men vores dyrlæge mente, at det var bedre at få det ordnet så hurtigt som muligt.. Men det er der jo nok forskellige meninger om så:)

Kommentér på:
Patella Luxation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce