{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

første nytårs aften {{forumTopicSubject}}

er virkelig stolt af min lille hund, hans første nytårs aften er overstået og han tog det i stiv pote.

jeg skulle til kbh så mine forældre tog ham med op i campingvognen, så det ikke blev for vildt.

selv om han var sammen med min søsters hund der ikke kan lide brag og lys, lod han sig ikke påvirke af noget.

er super stolt og ville lige dele det med jer, håber alle kom godt ind i det nye år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første nytårs aften
  • #1   1. jan 2012 Alletiders, det var en rigtig god idé. Så var du fri for at bekymre dig om ham imens du var i København.

Vi overvejer at prøve at holde nytår på en campingplads til næste år. Min Bianca bliver vred på al den larm, så hun gør af det. De andre er heldigvis ligeglade.

• #2   1. jan 2012 mine forældre syntes det er hyggeligt med nytårs camping, og de tager til vejby strand, så det er jo ude på landet og i fred og ro

• #3   2. jan 2012 Hvor lyder det bare dejligt. ! smiley
    Sådan kan man ihvertifald ikke sige om min lady, det var også hendes første nytårsaften. Hun hoppede op i mit skød og sad helt op af mig. ! smiley

Men det er da dejligt med din hund. smiley

• #4   7. jan 2012 Hvor godt at første nytårsaften gik godt. Jeg havde også en hund der skulle have sin første nytårsaften.
    Jeg startede tideligt om aften med at lave et mega langt spor ude i haven. Det tog ham en halv time. Så fik han en aktiveringsbold og derefter et tyggeben. Da klokken blev 24, lå han udmattet og sov fra det hele smiley

• #5   7. jan 2012 jeanne z, ja det er skønt når de er trætte så de kan sove igennem larm smiley

Kommentér på:
første nytårs aften

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce