{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Min hund vil hellere spise hundepiller {{forumTopicSubject}}

Min cocker spaniel har været på BARF i 7 måneder og hun har altid været glad for BARF men her på det sidste har hun hellere ville have vores hvalps hundepiller.

Er det noget i har prøvet før og skal man give hende piller for en periode og se om hun gerne vil have BARF igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil hellere spise hundepiller
  • #2   17. jun 2012 Jeg ville også barfe hvalpen så der ikke er nogen piller smiley

• #3   17. jun 2012 Hvorfor ikke fodre dem hver for sig, så den ikke har adgang til hvalpens mad?

• Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #5   18. jun 2012 Hunden vil måske gerne have pillerne fordi de er fyldt med smags-forstærkere og tilsætningsstoffer?

Mine børn vil gerne have matadormix som aftensmad men du får nu alligevel noget andet smiley

• #6   18. jun 2012 Jeg tænker det samme som Jan. smiley

• Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #8   19. jun 2012 "Junk" er jo svært at definere og kan let blive en religiøs diskussion.

Jeg skrev ikke at piller er Junk - det må være op til hver hundeejer at vurdere. Jeg sagde blot at piller er tilsat smags-forstærkere og tilsætningsstoffer. Dette får piller til at "smage" godt for hunde, uanset hvad foderet indeholder.

• #10   21. jun 2012 Det er jo nok mestendels fordi hun gerne vil have det den anden får. Det er altid mere spændende det der er i de andres skåle. Det er op til dig selv om du vil barfe dem begge eller give piller eller hvad du nu vælger :). Bare pas på med det hvalpefoder, det feder af H til på en voksen hund smiley

Kommentér på:
Min hund vil hellere spise hundepiller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce