{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

døjer din hund med forhundbetændelse?. Jeg har løsningen {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har løsningen på et problem mange folk kender. En billig og nem løsning uden dyrlæge indblanding. Jeg har selv fundet ud af det og vil næsten garanterer for at det virker. Min hanhund Laban har døjet meget med forhudsbetændelse og jeg har fundet på et vidunder middel!
I skal købe Vivag PH sæbe til kvinder. Det kan købes på apoteket eller i brugsen. Man skal vaske tissemanden med det en smule hver dag for en periode. også inden under forhuden.
Sådan gjorde jeg: Jeg fylde en skål med vand der havde været kogt og var koldt og så en smule varmt kogt vand så det blev lunkent. Så puttede jeg vivag sæbe i vandet. Tørrede tissemanden af med en klud uden på og ja trak forhuden tilbage og så fik den en lille tur der også. Ikke for meget for det kan irritere og gøre ondt hvis i river et lille hul med kluden. Så tog jeg noget andet vand der var rent og vaskede hele javertussen af i det så der ikke var sæbe rester.

Laban var vasket med det 3 gange og der var allerede store forandringer på både farven af tissemanden og på mængden af betændelse Håber nu mit råd falder i god jord! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døjer din hund med forhundbetændelse?. Jeg har løsningen
  • #1   2. aug 2013 Nu har mennesker og hunde forskellige PH tal... så jeg ville ikke turde bruge den løsning du beskriver der. Jeg tænker at den kan ende med at gøre mere skade end gavn! Er lidt rystet over at du vil bruge et sæbeprodukt til mennesker under forhuden???
    Der er grund til at der laves ting som er beregnet til forhudsbetændelse på hund...
    så hvorfor ikke bare bruge dette?
    Nej, dette råd falder ikke i god jord!


  • #2   2. aug 2013 Undre mig ikke at du kommer med den reaktion. Dyrlægen har sagt god for det så ta det roligt. Jeg gør ikke dette uden at spørge en dyrlæge!!!

  • #3   2. aug 2013 Var det noget du lige fandt på da du ikke fik ret i at det var en god idé? Undrer mig du ikke nævnte dyrlægen i startindlægget...

    Hunde har pH ca. 7,5 - mennesker 5,5 og vivag ligger på omkring 4...

    Jeg tror ikke på dig men skal til dyrlæge med den ene hund mandag og skal spørge hvad hans reaktion er smiley


  • #4   2. aug 2013 Tjaah der er også en anden løsning smiley

    Tomater smiley Lad hunden spise en skive tomat, så får de fleste hanhunde slet ikke forhudsbetændelse smiley


  • #5   2. aug 2013 Nej Lise det var ikke noget jeg fandt på. Jeg var ivrig for at fortælle det i indlægget så fik det ikke med. Men den dyrlæge jeg har i min by har sagt god for det så regner med det er rigtigt hvad hun siger og der er 1000 meninger fra alle dyrlæger om hvad der er rigtigt og forkert så spørg du bare! Jeg har fået at vide af min at det er ok så det gør jeg.

    Jeanette. min vuffer kan ikke lide tomat på nogen måder smiley men tak for rådet.. Kan være jeg kan finde en måde at få det lokket i ham.. Det skal prøves..


  • #7   8. aug 2013 Hej Nugganæse.
    Mange tak for dit fine råd, dejligt at høre du har fundet noget der virker. Det er heldigvis frivilligt om man vil følge det eller ej og så længe det ikke er noget der ætser, kan det vist ikke skade hunden. Du råder jo også til at være forsigtig.

    Jeanette og Luna >> Jeg har også hørt tomater hjælper - hvis man kan få dem til at spise det ... he he ... smiley


Kommentér på:
døjer din hund med forhundbetændelse?. Jeg har løsningen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce