{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

alene hjemme {{forumTopicSubject}}

vil hører om der skulle være nogen herinde der kan give mig et godt råd.

Jeg har en rigtig dejlig husky på 9 år, som jeg sådan set aldrig har haft de store problemer med... Før nu.

Hun er af en eller anden grund begyndt at tisse på gulvet (kun i et rum) når hun er alene. Hun har aldrig nogen sinde gjort det, men nu er det stort set hver gang. Om hun så kun er alene ½ time eller 3 timer, så gør hun det. Det er ikke fordi hun virkelig skal, for hun har altid været ude inden hun er alene.
Det virker lidt som en protest mod at vi kører fra hende.

Men hvad kan jeg gøre?? Er ved at være ret irriterende at komme hjem til. Nogen råd? Hun gider ikke legetøj selvom hun har det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme
  • #1   8. aug 2013 Når en hund ændrer adfærd bør den undersøges hos dyrlægen. Især en ældre hund. Der kan være en god forklaring på at hunden tisser inde lige pludselig. Det kan være alt fra blærebetændelse til alvorlige sygdomme.
    Hunde laver ikke protester.
    De kan tisse af angst, men det er næppe det hos jer, når hun har kunnet være alene indtil nu.


  • #2   8. aug 2013 Hun har været rundt dyrelægen, og hun er sund og rask og der er intet der. Det var nemlig også det jeg tænkte, men hun er sund og rask og altid en glad hund. Så ja det undre mig lidt hun er begyndt på det...

  • #3   10. aug 2013 Hej Karina
    Nu skriver du ikke noget om der er taget nogen former for test, nyre/ hjerte osv.
    Men syntes nu at din dejlige Husky Pige skal omkring dyrlægen en gang til.
    Kram Pia og Loke


  • #4   12. aug 2013 Hun har fået taget prøver at nyrene og der er ingenting. er også kun når hun er alene hun gør det, når vi er hjemme gør hun det slet ikke og hun tisser ikke mere end hun plejer når hun er ude.
    Men det er altid samme sted hun tisser, også selvom hun lige har været uden inden vi er gået og er tilbage efter ½-1 time.
    jeg ved godt at hunde ikke har følelser på samme måde som os, ikke er jaloux og gør ting i protest, men det kan bare godt virke sådan..


  • #5   12. aug 2013 Har I vasket af med rodalon?

  • #6   12. aug 2013 både med rodalon og tæpperens. nu har vi så skiftet gulvet i går, så må se om det hjælper.

Kommentér på:
alene hjemme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce