{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

dårlig vane. {{forumTopicSubject}}

hej,

jeg har et problem med min hvalp coco, hun er 8 måneder og har kun haft hende i en halvanden måned.
hun er meget ivrig og hun er tit meget voldsom selvom hun ikke er særlig stor ( hun er en blanding af tibetansk spaniel og chihuahua )..
når hun keder sig eller hun godt vil lege stiller hun sig op ved siden af mig eller min kæreste og begynder at klappe med tænderne.. jeg ved ikke hvor hun har vanen fra, men hun gør det også hvis vi møder andre hunde på gaden og hun vil lege med dem, så stiller hun sig helt op på bagbenene og klapper med tænderne og piver, det ser så voldsomt ud. hun skræmmer tit andre hunde og deres ejere væk, syntes det er en smule pinligt..

når jeg træner med hende selv gør hun det også, feks. hvis jeg ber hende om at sætte sig ned sætter hun sig, men hvis jeg så ber hende om at blive siddende i mens jeg lægger en godbid lidt væk fra hende rejser hun sig op og begynder at hoppe på stedet og klappe med tænderne fordi hun vil have godbidden. hvis jeg ber hende igen om at sætte sig uden hun har fået godbidden så sætter hun sig pænt og løfter poten i vejret og når jeg så siger værsgo tar hun den. men hvis vi så gør det om igen så starter hun på det igen.. har trænet sådan med hende et pænt stykke tid og føler ikke rigtig der kommer fremskridt.
planen er at starte til træning men pga jeg først lige har fået forsikrings papirene iorden nu, har vi ikke fået tilmeldt os endnu..

håber der er nogle af jer der har en idé til hvad jeg kan gøre ved det..

Mange hilsner Malene (og Paw )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig vane.
Kommentér på:
dårlig vane.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce