{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tanke :D
  • #1   16. apr 2014 Nøøø... Er der noget specielt du har i tankerne?
    jo grovere og mindre pænt (i menneske øjne) jo bedre, i mine øjne. Mere fedt, mere sene og brusk.



  • #2   16. apr 2014 Okay, tænkte bare om der var noget de ikke måtte få feks. Mav - eller noget.

    Men tak for svar smiley


  • #3   16. apr 2014 Marv er fint i små mængder, for meget giver racermave

  • #4   16. apr 2014 Det er en go detalje at vide smiley Tak.



  • #5   16. apr 2014 en ganske praktisk viden ja smiley
    ligesom indmad i for store mængder især lever gør, i mindre mængder er det ret værdifuldt.
    at æg bør gives rå og hele/knust, med skal og det hele, det giver den rette helhed, og god kilde til kalk.


  • #6   16. apr 2014 Det er gode råd smiley - For første gang prøvet i dag prøvede vi med et mavben fra slagteren - Vovsen blev næsten helt bange :D:D - Men efter 5 min viste han lige hvad han skulle. smiley - men hvor tit ville du give noget råt - altså her i starten ?



  • #7   16. apr 2014 det kommer jo an på hvad det er du sigter imod, er det fuldtids barf, eller blot ind i mellem?

  • #8   16. apr 2014 nope, her hjemme får pigen alt vi kan finde. feks finder vi tit gode stykker kød/indmad hos Superbest til en ok billig pænge eog hun får knogler fra en lokal mælkegård, som sælger knogler hver gang de slagter en kø smiley

  • #9   16. apr 2014 Ja det er jo lige det - Ville jo gerne fuldtids - Han er foderintolorent, så det ville jo nok være godt for ham tænker jeg - Og det virkede på ham idag at han blev meget glad for det smiley

  • #10   16. apr 2014 Så man skal enlig bare lade vær´ med at være sart smiley

    Men han taber sig rigtig let og kommer hurtig til at ligne skind og ben - kan de holde vægten hvis man fuldtid fodre ??


  • #11   16. apr 2014 du kan blot give mere, eller tilsætte lidt ekstra fedt.
    Jeg har aldrig haft problemer med at holde sul på nogen af mine, tvært imod faktisk smiley det har kun været hos en kronisk syg tæve jeg havde, som skulle op på dobbelt dosis af mad, før hun holdt vægten, men hun var som sagt syg og havde specielle behov.

    men hvis han er foderintollerant, hvori består denne intollerance? ved du hvad han ikke fungerer på/ ikke tåler?
    Det er ret væsentligt at vide, før man kaster sig ud i foderforsøg.


  • #12   16. apr 2014 Han kan ikke tåle alle former for kornprodukter - Har ikke haft nogen form for respons på kød endnu smiley

    Super godt at høre - smiley


  • #13   16. apr 2014 nåhhh er det bare korn (lagermider?- husstøvmider?) så er barf jo en god løsning.

  • #14   16. apr 2014 Hehe - Det er hvad jeg har lagt mærke til indtil vider.

    Han for royal canin hypoallergenic - Og det er første gang i mange år hvor han har en normal bæ smiley Fast.
    Og hvor hans prutter ikke lugter som om noget er dødt i ham
    smiley O_o smiley O_o smiley O_o smiley O_o smiley O_o smiley O_o smiley O_o smiley O_o


  • #15   17. apr 2014 Det lyder som en klassiker..
    forsøg dig frem, lige så stille, og husk at det ofte kræver lidt tilvænning når maven er sart.
    start op med få typer kød, fjerkræ, lam fx. og put lidt mere på hen af vejen
    af grønt kan sød kartoffel varmt anbefales, kogt og most, det er rigtigt godt for maven


Kommentér på:
En tanke :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce