{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

forvirret {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg begynde at barfe fra rigtig hundemad i mandags. Mandag og Tirsdag har hun fået kallun og idag har jeg været nede hos dem og købe hest og kylling mix, det siger RHM hun skal have omkring den næste måned for hun må ikke få ben endnu... Men så læser jeg det stik modsatte herinde, og nu er jeg selvfølgelige bange for hun bliver fejlfodret?? Kan hun leve af de 3 ting den næste måned? og vis ikke hvad kan jeg så eventuelt købe i netto så hun får hvad hun har brug for? håber i kan hjælpe mig.. smiley for jeg må indrømme jeg er totalt forvirret og bekymret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forvirret
  • #2   9. jul 2014 okay super, tak

  • #3   9. jul 2014 Hun når ikke at blive fejlernæret på en måned, går overgangen til den rå mad fint, så kan du roligt give ben, start i det små, en kyllingevinge/hals, kød med brusk o.l og se hvordan maven reagerer på det, er det fint, så giver du bare en varieret menu.
    jeg synes det afhænger lidt af den enkelte hund, hvor "sart" maven er.
    afføringen bliver hårdere af ben, og det skal den være.
    får den sp hård mave at den har svært ved at komme af ned afføringen, kan der med fordel gives lidt indmad sammen med, eller en god skvæt olie.

    har for nylig kørt en hvalp over på råt, og han fik ben/brusk på 3.dagen, uden problemer.


Kommentér på:
forvirret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce