{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hjælp! Opdragelse af menneske {{forumTopicSubject}}

Men jeg må simpelthen lige brokke mig, og håber måske i andre har prøvet noget lignende og kan hjælpe!
Vi har ferie. Og alligevel her til morgen, havde min mor den frækhed at stå op lidt i 7! Jeg prøvede så ihærdigt at få hende til at blive, alle de klassiske; gjorde mig lækker, lå på hendes dyne, blev liggende når hun prøvede at fjerne mig, og "charme-blikket".
Jeg vil bare tilbage i sengen og putte! Hvad gør man med sådan et menneske? Og hvordan kan jeg forhindre det måske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Opdragelse af menneske
  • #2   11. jul 2016 Det lyder rigtig smart! Det må jeg huske til i morgen!
    Jeg prøvede at give hende lidt dårlig samvittighed ved at ligge mig på skødet af hende. Tossen har jo ikke engang skiftet til morgen tøj -.-'


    profilbillede
  • #3   14. jul 2016 Hæ herhjemme er det mig og lillebor Ejnar der styrer hvornår vi skal op. Vi lader nemlig som om vi skal tisse heeelt vildt og bliver urolig så de der dumme mennesker vi bor sammen med tvinges op kl 8 hver dag (de har ingen arbejde for tiden, så skal nærmest aldrig op til noget bestemt)

    Så får vi tisset i haven selfølgelig og skrider i sofaen hvor vi sover til klokken er 12 mindst...Hæhæ så kan de lære det smiley


Kommentér på:
Hjælp! Opdragelse af menneske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce