{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

Hvad kræver en samojede mentalt? {{forumTopicSubject}}

Som anden gruppediskussion her i samojedgruppen viser, er vi nogle samojedejere, der mener, at en samojede er en lidt "krævende" hund fordi mange individer af racen er ret enerådige eller selvstændige. Selv har jeg gået til hvalpe/hundetræning med min Zarina. Der fik jeg vide, at en samojede krævede "en fast hånd" og at det var vigtigt at holde fast i den kommando,man havde givet hunden, ellers villle den løbe om hjørnerne med én. Jeg ser at andre samojedejere synes det er charmerende hvis en samojede vender ryggen til og går sin egen vej. Men hvis I blev kontaktet af én, der gerne ville købe en samojede hund/hvalp og vedkommende ikke tidligere har haft hund, hvad ville I så svare at den krævede rent mentalt af sin ejer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kræver en samojede mentalt?
  • #2   10. feb 2007 jeg har oplevet at min samojede kræver enormt meget mentalt:-)... Jeg kan gå en tur nok så lang, og når vi så er kommet hjem, ja så er han lige så frisk som inden vi gik.... Jeg har fundet ud af at, hvis jeg i stedet bruger tiden på en mindre tur på ca. 15 minutter, og så bruger ½time på mentale ting som søge, ringtræning o.s.v så er han også mentalt træt og så laver han ingen nummere:-)

Kommentér på:
Hvad kræver en samojede mentalt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce