Schæfergruppen

Schæfergruppen

Medlemmer: 513
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

udstationering udstationering

Jeg ved ikke, om jeg skriver dette det rette sted, men here goes:

Den kennel, hvor Cassius er fra har fra det sidste kuld en lille grå tæve, som de gerne vil have udstationeret til et hjem, der vil indgå et samarbejde om en avlskåring og de prøver, det kræver. Med tiden vil de gerne lave et kuld på hende.
Tæven er lige nu 8 uger gammel og klar til et nyt hjem.

Tæven er fra Glarbo Texi og Manolo vom Barbatus.

Spørg bare en masse og jeg skal formidle kontakt, hvis der er nogen interesse...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstationering
  • #1   15. maj 2007 Glemte at skrive, at tæven har Crok vom Erlenbusch i andet led...

• #2   15. maj 2007 Ja, det kører tilsyneladende for mig - jeg håber I tilgiver mig..

Jeg skrev, at tæven er grå - det er den faktisk ikke, den er sort/gul og af brugslinjer... Så er det vist på sin plads...

Jeg undskylder :o)

• #3   6. jun 2007 Ville ellers gerne, men så skal bilen skiftes ud, den går vist ikke smiley

• #4   6. jun 2007 hehe Winther, det kender jeg godt ;o)

De fylder de små kræ og de vokser hurtigt til - det er trods alt begrænset hvor mange bure, man kan have i en bil...

I øvrigt kan jeg sige, at udstationeringen er faldet på plads og den lille skønne tæve er kommet til et godt hjem.
    Vi ser hende hver uge på træningspladsen og hun er allerede en lovende ung dame. Hun er tydeligvis lærenem og er en lille selvstændig dame, der rigtig gerne ville låne figuranten og fiskestangen med hjem ;o)

Sååååå, jeg tror godt vi kan være misundelige alle os, der ikke fik fingre i krapylet ;o)

• #5   6. jun 2007 Altid spændende med en ny hvalp, hvad den rummer af muligheder, afstamningen er i hvert fald ok smiley

Kommentér på:
udstationering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce