{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  saltvandsakvarium
  • #1   23. maj 2007 det kommer til at se super ud med fisk i SS

  • #2   23. maj 2007 det er på 530 liter det er 1.30 m Langt
    det vi lige har haft (fersk) var på 720L så det føles bare såå lille smiley


  • #3   23. maj 2007 Mia-det bliver spændende at se når i får fisk... glæder mig meget til at se det...

  • #4   23. maj 2007 jeg glæder mig også ekstremt meget..
    minæreste har været som et lille barn i en slikbutik, lige nu er han hos hans tvillingbror og se fodbold så han lige kan slappe lidt af igen hehe


  • #5   23. maj 2007 tillykke med det nye saltvandsakvarium, vi har selv et ferskvand på et par 150 L, og det er ok. Men saltvands er virkelig smukt, især pga. der kan være et helt andet planteliv i det.

    Dog skal du, efter hvad jeg har hørt, fra min søsters kærester der er ferskvandsnørd og har haft med fisk at gøre minimun de 7-8 år hun har kendt ham, at saltvand vandre i ledninger. Jeg ved ikke hvordan, men jeg har selv været helt hooked på et saltvands pga. de koralrev der kan leve deri, og han fortalte så historien om en, han kendte der måtte lægge alt el-ledninger om i hele hytten pga. at salten havde vandret og ødelagt ledninger. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er en 'and'...men I er forhåbentligt klar over det, når i har købt sådan en fætter, bliver spændende at se med fisk i smiley


  • #6   24. maj 2007 har heller ikk hørt det med de ledninger før men vil da lige vise kæresten hva du har skrevet dete r jo bedre at være forberedt,meen tror også det kan være en and hehe

Kommentér på:
saltvandsakvarium

Annonce