{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  saltvandsakvarium
  • #1   13. aug 2007 ER min store døm at får saltvands akvarium smiley har dog pt ikke lige tiden til smiley

  • #2   13. aug 2007 nej det er jo det det kræver noget mere end det alm. ferskvand..

    men det er også det pænere smiley


  • #3   13. aug 2007 Men iiih hvor ser det altså spændede ud smiley får kriller i fingrene smiley

  • #4   13. aug 2007 Ja det kræver en del... har kun haft ferskvand .. men også det holder jeg en pause fra

  • #5   13. aug 2007 ejjj, hvor er jeg misundelig....fortæl......hvor lang tid tog det at opstarte det ??? hvad koster sådan en sag ??? og hvad koster fisk og anemoner osv. vil så gerne eje et. har pt et 430 l. med cichlider

  • #6   13. aug 2007 det vi har er på 530 L og som det står nu med de få fisk og anemo står deti 22000kr så det er jo ikk en helt billig hobby smiley

    ja som jeg siger herhjemme min hund hans akvarium men jeg nyder det nu lige så meget som han nyder max smiley

    mener det har stået nu i en 9 uger eller lidt over, du kan følge det her hver gang der sker noget nyt heri
    (link fjernet)



  • #7   13. aug 2007 puhaaa sikke en pris,at det ert akavriet og pumpe osv. der har størsteparten det klart. men hvad koster en fisk ??? er det 100-400 kr. vi taler om ?? for man kan jo købe akvariet brugt, men jeg kan nok ikke overtale min mand hvis fiskene koster en bondegaard :0) er det meget besværligt at holde, når først det er startet op ???

  • #8   13. aug 2007 det vigtigste er at alle værdier er helt fine hele tiden og der ikk kommer ubalance i vandet.. det er ikk mig der står for alt det der men blir jo lidt nørd af at hører på det hele tiden hehe..

    en fisk er sådan set ikk dyrere end til ferskvand synes jeg ikk..
    mener en klovnfisk kostede 130kr det gjorde hugoen også (bundfisk)

    når det først kører som det skal er det jo stadig vigtigt at tage prøver om tallene er ok og som jeg har forstået det er forskellen på salvvand og ferskvand med vandpåfyldning at fersk skal skiftes rimlig tit og i store mængder (det skulle vores 720L før hvor vi havde malawi i) hvor der i et saltvand skal fyldes lidt osmosevand (vand som er kørt igennem et filter så det kan komme lige i) i når der fordampes vand i baljen..

    du må lige sige hvis det ikk er til at forstå for er lidt træt så måske det lyder som volipyk smiley


Kommentér på:
saltvandsakvarium

Annonce