{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Saltvandsakvarium - har du? {{forumTopicSubject}}

Godaften

Min kæreste har et saltvandsakvarium, og jeg kan se her til aften at en af hans fisk er syg.

Det er denne slags vi taler om: https://www.google.dk/search?hl=da&cp=8&gs_id=11&xhr=t&q=chromis+viridis&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8GIEULmnHIT3sgay4bTABg

Det er sådan et saltvandsakvarium uden låg på, så de springer sommetider om bagi i sumpen (tror jeg det hedder). Den ene af dem har gjort det idag, hvor jeg så fangede den over igen - måske er det den som er syg?

I så fald, så er min er kæreste ude og arbejde og jeg sidder her og er ret nysgerrig efter at vide hvad der mon kan være galt med den. Den svømmer sådan på højkant, den har ikke så meget farve som de andre, den har ikke spist her til aften og så er den øjne små. Der er 5 stk. af dem og de andre er ovre og puffe til den engang imellem.
Jeg er ret nysgerrig efter at vide hvad der kan være galt + jeg synes det er ret synd for den.
Mht. til aflivning, så vil min kæreste selv gøre det. (jeg kan heller ikke få mig selv til det)

Er der nogle sygedomme der ligger til den slags art?

Håber der er nogle saltvandseksperter eller interesseret herinde :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saltvandsakvarium - har du?
Kommentér på:
Saltvandsakvarium - har du?

Annonce