killinger---hun flytter dem killinger---hun flytter dem
ja nu mismor altså flyttet op på loftet med sine killingere, der var 2 levende og 2 døde, den ene død nåede jeg at tage fra hende(det må man godt ikke) og den anden tog hun med og nu kan jeg ikke finde, :o(
nå men hun har idag flyttet dem 2 gange, jeg har jo så fjernet det sted hun fødte dem i, da jeghar ryddet op og hun alligevel havde flyttet dem,
der er en lille dreng og lille pige tilbage begge hvide,
der er desværre ingen tegn på nogen kender til hende, men hun var ude på en lang tur idag(væk 20-25 min) men hun går kun fra killingerne hvis vi er tæt på,
men altså sker der noget ved hun flytter rundt på dem hele tiden og ved at jeg har fjernet de døde unger,
de døde var ikke længere stive men ej heller gået i forrådelsen vil gætte på de har været døde i 3-4 dage og at de andre 2 er omkring en uges tid nu,
ihh det ikke nemt at have killingere når man intet ved om sådan nogle kræ, vi dog enige om at forlader hun dem så tager vi dem ind og flasker dem,
jeg må gerne sidde med dem og nusse dem for hende
dyrelægen vil ikke gøre så meget ved det, som han sagde så længe jeg gav hende mad og drikke, så ville han tro det gik og så kunne jeg komme og hente ormekur når de begyndte at spise selv, men jeg skulle så tage kontakt til kattens værn, så kunne de senere neutralisere hende vis der ikke dukkede en ejer op inden mandag
men hvis i sidder med gode råd vil jeg meget gerne have dem, aner ikke hvad jeg skal og ikke skal gøre
hun er tam og meget snaksaglig, men bryder sig ikke om aya, hun har snust til hende men da aya ikke gik med hen til hendes døde killing fik aya et lag tæv, sååååå nu går aya ikke derind igen *GG*
men gode råd vil jeg gerne have en masse af,
det skal lige nævnes at jeg har aftalt med dyrelægen at bliver de her må vi finde ud af noget med neutralisering af dem, da vi ligeså godt kan stoppe den vilde avl her
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
sep 2006
hun har taget en flytte kasse ovenpå som hun ligger i nu, men vil da gå op med et tæppe til hende til at lægge i
sep 2006
sep 2006
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.198
Du gjorde ret i at tage killingen der var død, du skal bare tage den mens hun ser det, så hun ikke leder efter den..
En kasse med et håndklæde i og gerne lidt gemt så hun føler at hun er i fred er rigeligt fint til hende..
=)
sep 2006
hun fandt mig, hun har født i min garage og jeg har eftersøgt en ejer til hende, men der er stadig ikke nogen der har meldt sig, vi har omdelt til 100 hustande nu og sat op i de lokale butikker, hun er super lækker og har faktisk forelsket mig i hende, købt speciel mad og ladet hende få en papkasse på loftet med sine killinger(der har hun selv flyttet dem op) med lidt blødt i og så går jeg op engang imellem og snakker med hende, hun spinner hver gang og kommer gerne når jeg kalder på hende,
sep 2006
aya kan slet ikke komme i nærheden af hende, det var første gang idag hun kom tæt på hende og det var så første gang aya fik en over snuden af en kat idag,
nu ligger hun i ro og fred på loftet, men maden står stadig samme sted, sammen med frisk vand
sep 2006
killinger---hun flytter dem