{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

lidt hjælp..(om katte) {{forumTopicSubject}}

Historien i korte træk... MIn storebror er sådan lidt tilbage (kald det evnesvag)Jeg kalder ham min lillebror smiley og han er gift med en kvinde. For 14 dage siden skred hun og ingen ved hvor hun er. Vi ved dog at hun har fundet en ny kæreste og har haft det i 5 mdr... det kan vi læse (og se billeder af) på en profil hun har på meetyourmessenger.. (ja det er helt ånssvagt) Derinde sviner hun også min "lillebror" og resten af min familie til... problemet er nu at hun ikke kun er smuttet fra min bror men også fra sine to katte... vi passer dem imens min bror får styr på mit liv og sit hjerte, men vi har snakket om at de fortjener et nyt godt hjem.. men hvordan gør man det når de står i hendes navn og vi ikke kan får kontakt til hende...? (ja der er ikke grænser for hvad der kan skrives om hende af grimme ting)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt hjælp..(om katte)
  • #1   29. jun 2007 Er det hendes katte, er de registreret i hendes navn?
    Prøv at ring til en af Dyrenes Beskyttelses internater, det kan være de vil tage dem og finde et nyt hjem til dem.
    Det kan godt være i skal give lidt for at aflevere dem.

Ellers spørg dem hvordan i skal forholde jer, de er jo sådan set herreløse, da deres herre er skredet fra dem.

Se Tlf. nr. inde på deres hjemmeside.

• #2   29. jun 2007 Sabina... ja de er står i hendes navn... men de kommer fra et internat i forvejen.. så synes næsten det er lidt synd at de skal til et internat igen.. for så at få et nyt hjem.. igen... mon ikke det er muligt at finde et selv.. de er søde og rolige og neutraliserede.. og vi har tiden til at vente på et nyt hjem til dem smiley men ja det er da muligt at kattens værn ved hvad vi skal gøre ..

• #3   29. jun 2007 Ellers prøv at find ud af om i må gi´dem væk, selv om de står i hendes navn, hun har jo bare forladt dem.
    Det kan være der er nogen inde på kattegalleri der vil overtage dem, prøv at lav en annonce derinde, eller spørg om der er nogen der kan hjælpe.
    Vi har tre katte og kan desværre ikke tage flere, selv om det er fristene.

• #4   29. jun 2007 Sabina tak det vil jeg prøve... ja min kæreste kan desværre ikke tåle katte smiley

• #5   29. jun 2007 Ok, held og lykke med det.

• #6   29. jun 2007 Tak smiley

• #7   29. jun 2007 Alma... ja det har vi også tænkt os smiley men det er mere alt det "lovmæssige" når de er registreret i hendes navn... normaltvis skal hun jo underskrive hvis kattene sælges.. men det kan hun jo ikke når hun ikke er der smiley

• #8   29. jun 2007 Hej.
    Sikker da en knibe,at komme i,og stakkels din bror,og kattene.
    Jeg ville sende et anbefalet brev til hende,hvori i skriver,at enten må hun hente kattene,ellers bliver de givet væk/solgt.
    Og husk nu at tage en kopi. Og så giv hende en frist,på 8-10 dage.
    Og så se,om i ikke kan finde et nyt hjem til dem samlet.
    For så har i prøvet-også når nu kattene står i hendes navn.Så kan hun jo ifølge loven,altid hente dem hjem igen.Og det ville bare være så sybd,for evt. nye ejere.
    I vil stå bedre,hvis i har taget kontakt til hende,også ifølge loven.
    Det var hvad jeg ville gøre.
    Held og lykke.

• #9   29. jun 2007 Viv s... ja det er noget værre rod smiley Go ide med det anbefalede brev.. men hendes adresse er jo stadig hos min storebror.. hvor hun jo så ikke er :-S men vi har været i folkeregisteret idag, og de vil finde ud af om hun har lavet ny sdresse hos postvæsnet.. ellers skal politiet opspore hende... kattene skal det ihvertfald ikke gå ud over smiley

Kommentér på:
lidt hjælp..(om katte)

Annonce