{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.038 visninger | Oprettet:

Corona 4 {{forumTopicSubject}}

Efter ønske.. smiley
Jeg synes det er lidt skræmmende at bo i den del af dk med flest(kendt) smittede(hovedstaden), men der er heller ikke så meget at gøre ved det.
Har I hvert fald ikke tænkt mig at flytte..

Puha, jeg håber sgu at det ikke varer alt for meget længere.. Selvom jeg godt ved at det nok ikke er realistisk.

Kommentarer på:  Corona 4
  • Ida og Figo
    Ida og Figo Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 14 Emner: 54 Svar: 4.799
    #322   25. mar #307 ok, det var bare fordi de herrer var så tavse i den tråd smiley

• #323   25. mar Holly :

Det er dejligt at du er så direkte og ikke pakker tingene ind.... for det er der nemlig nogle der gør herinde og så sender de en ordentlig sviner afsted mellem linjerne. Og slipper afsted med det....
    Så er der også en bruger som er direkte ubehøvlet overfor andre brugere og total smart ass.....
    Men man er nærmest ved at falde ned af stolen af grin hver gang smiley
    Men ikke noget er så skidt det ikke er godt for noget smiley

Men din direkte stil er god og kan man ikke tåle den ja så må man jo hoppe videre smiley

• #324   25. mar Ida smiley

• #325   25. mar Enig med Mike's mor. Hvis man vil sige noget, kan man jo bare sige det uden at pakke det ind i glanspapir og regnbuebånd. Og hvis man ikke kan stå ordentligt ved det, burde man måske bare lade være.

Når det er sagt, synes jeg nu ikke Isabelle pakker noget ind her. Jeg synes, det fremgår ret tydeligt hvad hun mener.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

Følgere: 57 Emner: 2 Svar: 1.747
    #326   25. mar Mike's Mor: Tak ! :D.. De der HG damers måde at kommunikere på minder mig om dengang jeg reparerede maskiner i en afdeling kun med damer, det var præcis det samme smiley
    Men også grineren nok, det er en lidt anden verden på mange måder.

• #327   25. mar Nu er der forskel på at sige tingene direkte og så det at være ubehøvlet.

• #328   25. mar nogle har det behov. dem om det.

• #329   25. mar Tror der er nogle mænd her, der har det lidt stramt med kvindelige autoriteter....

Hvor svært kan det være at rette ind og lade være med at bruge øgenavne?
    Børnehave!

• #330   25. mar Holly :
    Uf... sådan en afdeling var jeg i engang. Der var en mand.... han fik ik et ben til jorden.... der var godt nok nogle stride kællinger i mellem.... og hende der var værst skulle vi være søde ved sagde hun selv for hun havde det skidt psykisk.noget depression.... ja det kan jeg jo godt forstå så grim som hun var.....

Therese :
    Holly er før blevet frosset pga hans skrive måde.... af en meget nærtagende HA som ikke kan administrer sin magt.... det ses jo tydligt...
    det kan jo ikke passe at folk må sidde herinde og komme grimme ord og andre ikke må....

• #331   25. mar Tænker CH har ret.
    Det er de samme 4-5 mænd der ikke evner at begå sig herinde.

• #332   25. mar man kan bare springe dem over... så kan alle være her

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#333   25. mar Mike's Mor: det passer jo meget godt med HG..her er de fleste af dem også syge psykisk eller fysisk.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 7 Følgere: 13 Emner: 41 Svar: 3.283
    #334   25. mar Dohhh...

Vi er vel kun 4-5 mænd der kommenter.... smiley

Men ok, en del kvinder har det meget stramt med at blive udfordret verbalt. Specielt af en mand.

Det mest morsomme er dog, at vi 4-5 mænd der kommenterer herinde, har jeg egentligt aldrig oplevet sådan blive pigesure på hinanden. Det selvom vi ikke er enige.

Måske mænd generelt er mere rummelige end kvinder, selvom det mest er kvinder der mest fortæller at de er det.

Måske skulle man gøre de 4-5 mænd der kommenterer til H.A'ere. Det kunne faktisk være interessant. smiley

• #335   25. mar #331

Hahaha.. Ja. -og hvor mange kvinder?

• #336   25. mar Mike's: Ja, reglerne skal selvfølgelig være ens for alle smiley

• #337   25. mar Nå, den sad smiley

• #338   25. mar smiley

• Ida og Figo
    mar 2017

#339   25. mar Man kan godt sige tingene direkte uden at være ubehøvlet og kalde andre folk øgenavne.

• #340   25. mar Ja det var lidt langt ude at skrive. Jeg går ud fra jeg er en af de 4-5 mænd Janni omtaler. Der er, som Martin skriver, ikke mange mænd som kommenterer herinde.
    Så ja.. Lige over Janni. Du evner ikke at begå dig ordenligt i en debat. Det så vi alle meget tydeligt sidste gang jeg forsøgte at skrive med dig.

• #341   25. mar Fordi du ikke kunne bevise den påstand du kom med, fordi den ikke fandtes. smiley
    Men nej, du er faktisk ikke en af de 5 jeg omtaler.

Men man ved den rammer plet når modsvaret er, det man siger er man selv. Og når man lige er nødt til at skrive at "det så vi alle ..."
    Det eneste vi så var dig der kom med en påstand du ikke kunne bevise. Men det er ikke mit problem.

• #342   25. mar I så fald bør du nok gøre som dine veninder skriver, og sige tingene direkte i stedet for de der hentydninger.. Så undgår du misforståelser.

Som skrevet MANGE gange, så beviste jeg nok i den tråd. Du modbeviste ikke en skid. Sådan sluttede debatten. Så lad være med det der...

• #343   25. mar Det er jo ikke mig der siger at tingene som du påstod findes, er at finde sort på hvidt. Det er dig. Så selvfølgelig er det dig der er nødt til at bevise det du siger, er rigtigt.
    Og det kunne du ikke.
    Hvis du kunne, så havde du jo gjort det, det er klart. Du smed en mail op hvor man ikke kan se hvad det er der bliver svaret på og den holder altså ikke i retten.
    Mad lad nu det ligge. Du er ikke den første og heller ikke den sidste der er blevet fanget i historier fra den side af der er lidt for gode til at være sande. Så ro på.

Denne tråd skal, fra min side af, ikke drejes hen på manglende beviser på en påstand på et helt andet emne end hvad den tråd omhandler.
    Så må det rykkes hen i omtalte tråd. Tænker ikke at andre her i tråden, gider sidde og læse dette, fordi du lige skulle bringe det på banen. Igen.
    Hvis du kan bevise din påstand nu, så lad os flytte hen i omtalte tråd og hvis ikke, så bliver der ikke flere ord om den sag herfra.

Men kan godt lide din aggressive måde at svare på, især når du slet ikke er en af dem der bør føle sig truffet.

• #344   25. mar Mon ikke IQ har en del at sige i forhold til at læse og forstå... smiley

• #345   25. mar # 339 ... det er der så nogle der ikke kan ... hvis du lige læser #333 .... gad vide hvor mange Holly reelt kender herindefra....

jeg synes faktisk de fleste, uanset køn kan finde ud af at skrive fornuftigt, at man er uenige er en ting, det skal der være plads til ... men der er nogle få jeg ofte synes skriver noget, bare for at provokere og få reaktioner frem, det er ikke seriøs debat kultur...

@ 334 Martin ... jeg har nu set mænd hakke efter hinanden i tråde ...

#334 ... næe det tror jeg så ikke nødvendigvis ... meget handler nok om den debatkultur og kommunikations kultur man er præget af, både i opvækst, i uddannelse og på job .. ens sociale omgangskreds og hvordan og med hvilke ord man kommnunikerer ... i nogle kredse er man mere direkte end i andre, nogle ord er ok blandt nogle mens de er No Go blandt andre, nogle foretrækker diplomati, andre er totalt ligeglade bare de får ordet ...

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#346   25. mar Hanne: Hvorfor gå så meget op i det, enden er jo nær og om lidt er vi alle døde alligevel ? smiley

(Taget fra din egen tråd)

• #347   25. mar Jeg skriver, hvad jeg mener - pakker ikke noget ind.
    Hvis mit sprog er for indviklet at forstå, skal man bare spørge smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#348   25. mar 347, der er næppe nogen der synes du er indviklet..bare utroligt trættende smiley

• #349   25. mar @ Holly ... skal ikke kunne sige om nogen har skrevet det i den tråd ... jeg har ihvertfald ikke, så regner ikke med det er mig du citerer...

nogen indikerer "flere" ... måske du bare skal skrive "jeg" og undlade at tage andre til indtægt for dine meninger ....

Engang synes jeg faktisk du kunne skrive indlæg der havde substans, nu synes jeg af og til du er sjov, i starten da du skrev mere og mere bare for at provokere tænkte jeg "what" nu synes jeg desværre bare det bliver lidt ligegyldigt ... det er faktisk ærgerligt for jeg kan huske at du kan debattere, når du gider ...

• #350   25. mar Har du glemt, at du ikke ville bruge din ferietid på at svare mig, Holly? smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#351   25. mar Tak Hanne, problemet er jo netop at man ikke kan debattere her uden hende HG betjenten kommer og leger smagsdommer og fjerner de indlæg der ikke passer hende, så det dur jo ikke rigtig og hunde spørgsmål kan man finde svar på hvis man gider bruge søgefunktionen, eller finde svar i grupperne på facebook hvis der skulle være behov for det..hvis man stiller spørgsmål om hund her ender det altid ud i debat og så er vi tilbage ved det jeg startede med at skrive..

• #352   25. mar jo Holly .... man kan hvis ellers man gider at bruge lidt tid på at vende sin retorik inden man trykker send ...

Som Peter Plys konkluderer på en tegning : " Det lød godt inde i hovedet, men så skete der noget på vej ud "

Man kan læse og vurdere inden man trykker send, hvis altså man er her for debatten, og ikke bare for reaktioner på ens provokationer ...

Det er måske ikke nemt, men det bliver nemmere med tiden ...

jeg har da også af og til lyst til at skrive "fjols" "idiot" "hvordan kan du mene det, Tumpe" osv ...
    Men i stedet skriver jeg så "det er jeg altså ikke enig i fordi ......" " ej mener du det, kan du ikke se at...." eller bare nogle argumenter for hvorfor jeg ikke er enig eller ser tingene på samme måde, men uden nedladende personlige betegnelser, eller mængde betegnelser som "rød stue" .... osv ... jeg ved du forstår ...

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#353   25. mar Hanne: Det kommer aldrig til at ske at jeg pakker min mening ind og slikker de rigtige i r.... for at være her..i kan bare slette mig hvis det er smiley

• #354   25. mar Nå jamen så har du jo selv svaret, så er du ikke på HG for at debattere ... så er du her for at provokere og irritere dem du har set dig sur på ...

At ordentlig kommunikation er at slikke nogen som helst et vist sted er imo en meget subjektiv opfattelse ... er faktisk ret sikker på man når flere og mere på den måde, det andet bliver jo. med dine egne ord bare trættende ... enten fryses man, eller andre begynder at ignorere en .... hvad har man så opnået ... en kortvarig tilfredsstillelse, måske, som at tisse i bukserne for at holde varmen, og ja så starter det hele forfra ...

dig om det hvis det er måden du vil være her på, måske du selv tror du ændrer noget, fx mht til HA´ere, men det tror jeg nu ikke du gør ...

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#355   25. mar Hanne: jeg gentager gerne du har vidst ikke helt fattet det, JEG SKRIVER HVAD DER PASSER MIG....og at du ikke selv evner at have nogen mening om noget og blot klapper dine venner på ryggen det må du selv om, men lad være med at bland dig i hvordan jeg gør..taaak smiley

• #356   25. mar Så, fordi man evner at tale ordentligt til og om andre mennesker, har man ikke en selvstændig mening om noget? Det er ret morsomt på et eller andet plan smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#357   25. mar Therese, det kan du jo mene hvis du vil, det er ikke noget du har fra mig smiley Jeg siger blot at jeg er som jeg er og jeg synes også det er helt fint hvis du passer din egen måde at være på smiley

• #358   25. mar Vi er jo sjovt nok alle som vi er, forskellen er nok bare hvordan vi opfører os.

• #359   25. mar Det har du da lige skrevet til Hanne? Og så undrer det mig bare, hvis det ikke er det du mener, for jeg oplever ikke Hanne som en rygklapper, der ikke kan tænke selv. Så jeg tænkte, at det nødvendigvis måtte handle om hendes skrivestil.

Og ja, jeg har nu heller ikke tænkt mig at blande mig i din måde at opføre dig på. Du er voksen, det må du selv styre.

• Ida og Figo
    mar 2017

#360   25. mar Det kommer aldrig til at ske at jeg pakker min mening ind og slikker de rigtige i r....

Hvis man har bare en smule forstand og god opdragelse kan man godt debattere og gøre sin mening klar uden at svine andre og bruge øgenavne.

• #361   25. mar Det skulle man mene, men det ses alligevel tydeligt at det ikke helt er tilfældet for nogen.

• #362   25. mar Og hvem er de "rigtige" i øvrigt? Hvem skal man slikke i røven herinde for at få sin vilje?

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#363   25. mar Hvis man har bare en smule forstand og god opdragelse kan man godt debattere og gøre sin mening klar uden at svine andre og bruge øgenavne.

Hvorfor at John kaldte Rapand for en HG Trunte kan jeg jo ikke sidde og forsvare, jeg ved nok godt hvorfor og jeg forstår ham SÅ fint, jeg synes i skal spørge ham om det når han er tøet op en gang, jeg vedkender iøvrigt gerne at jeg siger tingene som jeg mener det og pakker det ikke pænt og listigt ind ligesom jer..facit er det samme så jeg kan ikke rigtig se problemet, jeg anbefaler dog klart min model for så undgår man at folk misforstår hvad man mener smiley

• #364   25. mar Nej du kaldte hende for en taber i stedet for.

• Ida og Figo
    mar 2017

#365   25. mar Men Holly sådan helt ærligt, mener du så at dine meninger står mere klart bare fordi du bruger grimt sprog om dine meddebattører?

• Max H
    Max H Online Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 3.470
    #366   25. mar Lad nu Holly være som han er. Hvis han går over stregen må han tage straffen. Andre skal ikke bestemme hvordan han skal opføre sig.

• #367   25. mar Det er som al anden adfærd. beløn den i gerne vil se mere af.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#368   25. mar Ida, jeg kan ikke lige se at jeg bruger grimmere sprog end alle jer andre, måske mere direkte sprog og helt sikkert nogle andre meninger end jeres, men ellers er der ingen forskel..iøvrigt er der en håndfuld brugere her som jeg uden at tøve ville slette hvis jeg var hjælpeadmin, f.eks dem der skriver folks navne eller sidder i flok og hakker på den samme bruger der ikke er i stand till at forsvare sig, blot et par eksempler..og iøvrigt også dem der pakker deres lort ind i glanspapir.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#369   25. mar Eller ignorer uheldig adfærd..ik da HL..er det mon derfor der aldrig er nogen der svarer dig ?

• #370   25. mar jeg undrer mig over hvorfor folk der virker utrolig indestængte over HG overhovedet er her. få dog noget andet at lave som er mere positivt givende tænker jeg. grib det korte liv....

jeg er her fordi jeg synes om det og mange brugere herinde. jeg lærer tit noget og flytter mine holdninger

gav det mig kun negativt så gad jeg da virkelig ikke...

Det er altid sådan jeg tænker når jeg oplever den slags 'uro' som er blevet emnet her.

• #371   25. mar Holly hvad mener du? Jeg har da masser af gode debatter i sober tone med folk herinde?

der er måske nogle som ignorere mig men det er da ikke et flertal. der vil altid være nogle som ikke kan lide en og omvendt. Det er sådan det er. for alle.

jeg synes ikke jeg har en uheldig adfærd herinde heller.

jeg tror du har fået en meget forkert og negativ oplevelse af mig. Det er en skam men hvis du en dag vil tage den i pb så sig til. min dør er åben. og jeg er ganske rar smiley

jeg skrev iøvrigt generelt og ikke om dig specifikt i min kommentar.

jeg har ingen problemer med nogen af jer. men jeg synes man skal tale til hinanden på en venlig måde. Det andet ødelægger for meget også for en selv... men jeg et tilhænger af at alle kan få ordet. Det er jo mest spændende med debat når man ikke alle er enige

• Ida og Figo
    mar 2017

#372   25. mar Ida, jeg kan ikke lige se at jeg bruger grimmere sprog end alle jer andre

Ok jamen sååeh...

• Ikkesomdeandre
    Ikkesomdeandre Online Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 10 Følgere: 46 Svar: 1.349
    #373   26. mar Altså, jeg ved jo at der er nogle kvindelige HG'ere der bruger et ligså ligefremt sprogbrug som jeg selv, men de er ikke i bad-standing..

Forskellen på dem og jeg er, udover kønnet, at de ikke kritiserer islam og indvandring, men det gør jeg.

Tænk, jeg troede ikke at en .dk hjemmeside kunne være styret af en HA'er fra Saudi-Arabien, men det synes at være tilfældet her.. smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#374   26. mar Og det er ikke kun på HG at det er sådan, med magtbegærlige "HA'ere", der lader deres personlige grænser udmynte sig i sanktioner som ingen regler bryder, det er det også nogen gange IRL: https://www.youtube.com/watch?v=KtDgBcpwJF0&t

Og det er jeg i oprør over, hver eneste gang jeg støder på det. Uanset om det er på Facebook, Hundegalleri eller et hvilket som helst andet sted, også IRL.

Anholdelsen i videoen skete iøvrigt flere dage FØR fristen for at henvende sig på politigården.. så kan han og familien lære det kan de - eller noget.

• #375   26. mar "Hvis man har bare en smule forstand og god opdragelse kan man godt debattere og gøre sin mening klar uden at svine andre og bruge øgenavne."

Så enkelt kan det siges.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 178 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 4.938
    #376   26. mar Kalder også konen for trunte.
    I øvrigt er det ikke nødvendigt at debattere min frossenhed. smiley

Jeg har ikke indflydelse på den manglende IQ test de her på siden foretager af deres frivillige. smiley

• #377   26. mar Min mor kaldte MIG for trunte, da jeg var barn - måske fordi jeg var lettere buttet indtil 6-7 års alderen smiley

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#378   26. mar Nu kan man altså ikke bruge som argument hvad man kalder andre.

Jeg kalder i ny og næ min datter en "slut". Det synes hun er ret sjovt.

Var det andre ville det nok ikke være så sjovt!

Relation vejer altid over udtryk. Sådan er det.

• #379   26. mar Det har du temmelig meget ret i, Martin.

• #380   26. mar Jeg synes egentlig det lidt morsomt som folk er efter Holly, fordi han er meget ligefrem og direkte. For jeg har da ellers modtaget en del nedladende og svinske beskeder af andre, som påstår de skriver pænere.

Jeg må tilstå jeg ikke kan se forskellen på det.

Om Holly kalder en for idiot eller en kvindelig hger bruger 3 linjer på det samme indpakket gør da lige ondt for modtageren?
    Men det selvfølgelig bare min holdning.

Jeg synes der sidder en del herinde der er fremragende til at stikke til andre og være nedladende mellem linjerne. Indirekte eller ej.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#381   26. mar Jeg forstår altså heller ikke hvorfor det lige er Holly der skal brokkes så meget over.

Men sådan er der så meget jeg ikke forstår... smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#382   26. mar Hvis man kan hidse sig op over noget så uskyldigt som"trunte" , så er det efter min mening en selv der har et problem.

Godt jeg ikke er i mellem de 5 mænd der tales om. smiley

• #383   26. mar Øgenavne er skidt. De fleste af os lærte det i børnehaven, de lidt langsomme i skolen...

Det er ikke så svært at lade være...

• #384   26. mar Og de sidste har ikke lært det endnu som voksne. smiley

• #385   26. mar Jeg har intet problem med Hollys måde at udtrykke sig på, men jeg bevæger mig også ofte ude i den virkelige verden - langt væk fra HG.
    Hans holdninger derimod - me like not so much.
    Og John, du er bare en gammel støder

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#386   26. mar Elsker øgenavne men det er vist lidt en mandeting.

Tak Søren Støder er et glimrende øgenavn som jeg fortjener når jeg sådan trunter andre.

• #387   26. mar CH - hvilken verden lever du i? De fleste? Jeg er blevet mobbet det meste af mit liv og mobning har aldrig været værre end pt, så det naivt hvis du tror folk lærte at det ikke var ok i børnehaven.

Jeg bliver det sågar nogle steder endnu. Og det tager ikke længere end hurtigt kig på fb for at se mange sidde og svine hinanden til over uenigheder.

• #388   26. mar Hvor svært er det lige at holde sig fra øgenavne hvis den man omtalerne ikke syntes det er ok??? Det kræver da mig bekendt ikke det helt vilde at holde sin mund smiley

• #389   26. mar Tror du læser en kende mere ind i mit indlæg end jeg har skrevet, Anya.

• #390   26. mar Heldigvis ER der faktisk nedgang i mobberiet, Anya - dvs. den fysiske af slagsen i skolerne:

"Antallet af børn, der bliver mobbet eller mobber andre, er nu så lavt, at Danmark er blandt de lande i Europa, hvor børn sjældnest oplever mobning.

Det konkluderer Statens Institut for Folkesundhed (SIF) i Skoleundersøgelsen 2018. Undersøgelsen har været gennemført hvert fjerde år siden 1994, og i den bliver danske skoleelever spurgt til blandt andet deres helbred, trivsel og sociale relationer.

De eneste to lande i Europa, hvor børnene ifølge den seneste undersøgelse oplever mindre mobning end i Danmark, er Sverige og Island."

https://www.folkeskolen.dk/658567/danske-boern-oplever-tredjemindst-mobning-i-europa

Men den digitale mobning er, som du også skriver, desværre steget markant smiley

• #391   26. mar Jeg synes lige vi skal sætte en skillelinje melkem mobning og det, der er foregået her.
    At sige Trunte til/om en kvinde er nedladende og respektløst, men det er ikke mobning!
    Skidt for sig og snot for sig.

• #392   26. mar CH - beklager så. Genkender det bare ikke.

Men Isabelle - det jo falsk tryghed eller info. For mobning er ikke blevet mindre. Det bare flyttet fra at være fysisk til digitalt.

Det er handsdown min største frygt for min datter.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#393   26. mar #391
    Ikke enig, men netop det ? er der en tilfældig frivillig der tager stilling til.

Jeg må opfinde knapt så stødende øgenavne. smiley

• #394   26. mar John, det er modtageren, ikke afsenderen, der definerer karakteren af et øgenavn.
    Derfor er det så enkelt - lad være.

Som sagt - det er ret let...

• #395   26. mar Hvis man er så sart, at man ikke tåler at blive kaldt for trunte, så er man vidst "familiens prinsesse" (reference til Dybvaaaad). Eneste/bedste kur er noget mere fysisk omgang med almindelige mennesker. Den kur er naturligvis vanskelig at effektuere for nærværende.
    #erdubekendtmedbyggepladsjargonen

• #396   26. mar Arrj, Søren...
    Det er let at vende den den vej...

Øgenavne er skabt til at vise disrespekt og det er ikke noget under at folk rent faktisk opfatter netop det.
    At man har behov for at forsvare retten til at udtrykke sig sådan overfor andre forekommer mig at være en gedigen falliterklæring.

Grow up, you guys...

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#397   26. mar Nu går der vist #metoo i den CH.

Netop denne tråd vil stå som et eksempel på den dobbeltmoralhed der hersker herind og vil ligge i mit baghovede for evigt.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#398   26. mar Idiot og Trunte er ikke øgenavne, det er en væremåde smiley

• #399   26. mar "Grow up, you guys... "
    Men det er ok at tale ned til folk?

• #400   26. mar Søren, det hænder jo at man må synge som de fugle, man er i blandt...

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#401   26. mar Søren det er desværre CH's spidskompetence.
    Lidt ærgeligt for kan godt lide hende trods alt.

• #402   26. mar CH
    Et argument under din normale standard, men det er måske også min skyld?

• #403   26. mar Enig, Søren det holder ikke den måde jeg gerne vil kommunikere på...
    Nej, det er ikke din skyld, det handler om min manglende evne til at udtrykke mig bedre..

• #404   26. mar Med #403 in mente, så burde vi måske undlade at kritisere Holly. Debatter med ham eller ignorer. Så enkelt er det faktisk.
    Vi er trods alt ikke ude i, at han truer nogen, vel?
    Fortsat god debat! Jeg vil ud i verden og råbe 'røv' til en eller anden smiley

• #405   26. mar Nej, det er sku ikke sådan, at hvis man følger sig generet af at blive kaldt nedsættende øgenavne, så er det en selv der er noget galt med!! Det er da en mærkelig ide, at bare fordi du ikke finder det nedsætte, så må du kalde alle andre lige hvad det passer dig!
    Tal ordentligt! Gør dig umage for ikke at tale nedsættende om andre, det er fint at være uenige, men så forklar hvorfor, at kalde folk øgenavne fordi man er uenig er dæleme ikke ok!!

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#406   26. mar Jeg har intet problem med Hollys måde at udtrykke sig på, men jeg bevæger mig også ofte ude i den virkelige verden - langt væk fra HG.
    Hans holdninger derimod - me like not so much.
    Og John, du er bare en gammel støder

Tak og jeg kan kun sige det er 100% gengældt, 99,9 % af det du siger er noget ævl men derudover har jeg intet imod dig smiley

• Ida og Figo
    mar 2017

#407   26. mar Hvis nogle af mine venner, familie eller kollegaer i den virkelige verden begyndte at kalde mig trunte, så ville jeg sgu også finde det både nedsættende og respektløst.

Hvis man ikke kan debattere uden at kalde folk øgenavne både her og i den virkelige verden så er man sgu et sørgeligt og uintelligent menneske.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#408   26. mar Hvis nogle af mine venner, familie eller kollegaer i den virkelige verden begyndte at kalde mig trunte, så ville jeg sgu også finde det både nedsættende og respektløst.

Så ville jeg nok kigge indad hvis det var mig, altså hvis Trunte ordet er så slemt i dine kredse i modsætning til mine kredse smiley

• Ida og Figo
    mar 2017

#409   26. mar Trunte ER blevet et nedsættende ord, tænk bare på ordet "rundetrunte".

Men jeg ved godt at der sidder nogle forstokkede typer som insisterer på at bruge ord der støder andre eller gør dem kede af det (tænk bare på ordet "neger"), men jeg trøster mig med at det formentlig er en uddøende race.

Desuden skal man også huske på at kvinder generelt omtales (ubevist) mere nedlandende og sexistisk i den offentlige debat, ligesom langt flere kendte kvinder end mænd modtager grimme og sexistiske kommentarer. Det er der ikke noget at sige til når man ikke engang kan se at ordet trunte er nedsættende.

• #410   26. mar "når man ikke engang kan se at ordet trunte er nedsættende."

Jeg læste ikke Johns "Trunte-indlæg", men jeg vil komme med det vilde gæt, at han IKKE mente ordet positivt, og jeg er såmænd sikker på, at hele herreklubben udmærket er klar over det generelt nedsættende i udtrykket.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#411   26. mar Krænkelses debat på HG blot ikke når i hyler op om at en vis person er racist.

• #412   26. mar Vi taler om nedsættende sprogbrug - ikke krænkelse.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#413   26. mar Mit bud er at inden man evt. bliver kaldt Trunte eller noget andet man finder krænkende har man nok afleveret en lort eller to pakket smukt ind i flot gavepapir smiley

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#414   26. mar Ida.
    Du kan ikke sige at ord er nedsættende som et facit.

Selv rundetrunte kan absolut være kærligt ment!

Alting skal ses i kontekst med relationen eller situationen.

• #415   26. mar "Selv rundetrunte kan absolut være kærligt ment!"

Men det er vist sjældent smiley

• #417   26. mar Hvis en hund nu hedder Trunte … eller en baby der hedder Trunte nu vil klappes eller holdes af mange der sidder i en rundkreds … Er det så grimt at kalde det en rundetrunte …. eller er det en runde Trunte. ……. Her kan det da godt være kærligt ment. smiley

Eller hvis een nu fiser meget og hedder Lise … er det så grimt at kalde hende fiselise .
    eller er det værre at kalde hende fliselise

Mon ikke det hele kommer an på om man er meget nærtagende ….. eller man bare trykker på … PYT- knappen.

Jeg hentede en gang en kat på Kattens Værn... Den hed Fisselotte og det hed den også hjemme hos mig … smiley

• #418   26. mar Jeg kalder ellers min datter for trunte ind i mellem. Så stop nu med at ordet er nedsættelse i sig selv. Fair nok at i ikke bryder jer om det men altså, så er det heller ikke værre.

• #419   26. mar I min familie har jeg heddet Trunte, siden jeg blev født og kaldes ikke andet. smiley

Men jeg tænker, at der er forskel på at HEDDE Trunte og at VÆRE en Trunte, når sidstnævnte bliver brugt som øgenavn, hvilket vel er i de fleste tilfælde.

• Ida og Figo
    mar 2017

#420   26. mar Jaer er helt sikker på at John og Hollys kommentar til Rikke bare var kærligt og familiært ment smiley

• #421   26. mar Jeg kender en dame på snart 60 der rent faktisk hedder Trunte. I byrådet i Ringsted sad der i rigtig mange år en dame der hed Tulle smiley
    Mht debatstil så siger jeg længe leve forskelligheden smiley Der skal være plads til at vi ikke alle gør det lige pænt og stilrent.

• #422   26. mar jamen lad os da endelig bevæge os mod laveste fællesnævner i sprogbrug ...

det er jo det der er sket når flere og flere nedladende ord bliver brugt så meget at de ender med at blive "normal" tale for flere ...

Og skrevet længere oppe, noget kan være ok mellem familien/venner, mens det samme ude blandt andre ikke kan bruges ... som fx Trunte, det kan sagtens være et kærligt kælenavn hvis man kender vedkommende, men brugt om en anden og i en anden kontekst så er det nedladende ...

@ Søren, som skrevet længere oppe, jeg kan huske man kunne debattere med Holly, men oftere og oftere ender det med nedladende ord, og så ja som jeg og du selv skriver, så kan man ignorere, og så er det jeg pointerer overfor Holly, hvis det er enden at folk bare synes man bliver trættende, hvad opnår man så ...

@ Ikke som ... jeg oplever faktisk din evne til debat og formulering som virkelig god, at du har meninger der så får mange op af stolen har nu aldrig generet mig ...

Mht den "virkelige" verden og hvor man er i den og hvad man støder på af sprogbrug der, så er det vist lige så forskelligt som det netop afspejler sig i hvordan folk udtrykker sig her og på alle andre medier ...

@ Holly , når man er på et site med debatter så må man vel regne med indlæg, så du kan næppe forhindre mig i at blande mig, som du kalder det, jeg skriver de indlæg der PASSER mig .. ... jeg debatterede det og du endte med at indrømme at du ikke gider arbejde på din måde at debattere på, så er du her mere fordi du har set dig sur på nogen, end for at tage en reel debat ...

som sagt, jeg kunne også brugen mindre pæne udtryksformer, men da jeg er her for debatten og mener jeg kan udtrykke min (ikke selvtænkte, åbenbart) mening på en måde så jeg ikke af og til fryses, så bruger jeg den måde at skrive på, så er jeg ikke udelukket for det jeg er her for ... hver sin smag ...

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#423   26. mar @Isabelle.
    Formodenligt ikke i en swingerklub? smiley

• #424   26. mar Jeg opfatter dig som en ærlig mand, John, så jeg vil da gerne lige spørge dig, om du mente "trunte" positivt i det der indlæg, du vist blev frosset p.gr.af?

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#425   26. mar Jaer er helt sikker på at John og Hollys kommentar til Rikke bare var kærligt og familiært ment smiley

Der tager du fejl tror jeg smiley

• #426   26. mar Hvad tager jeg fejl i, Holly? At det var "trunte-indlægget", John blev frosset for?
    Hvis ja: OK. Jeg havde fået opfattelsen, at det var dét indlæg, der var grunden.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#427   26. mar @Isabelle.
    Tror Holly understreger at ordet blev og skulle opfattes negativt. smiley

• #428   26. mar Meget muligt, men når der nu bliver sået tvivl, vil jeg da lige høre fra hestens mule, so to speak smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#429   26. mar Nu var det jo John der kaldte hende for en Trunte, så jeg kan jo kun gætte..:D

Jeg synes det er god humor og så vil jeg da anbefale HG betjenten at komme lidt ud i verden (som andre også har nævnt før mig) og få nogle knubs, det er sundt og man bliver kun stærkere af det smiley

• Ida og Figo
    mar 2017

#430   26. mar Så det du siger er at man skal ud i den virkelige verden og få nogle knubs og så er man helt ok med at blive kaldt nedsættende øgenavne?

• #431   26. mar Børn tager heller ikke skade af at få lidt bank nu og da - har jeg hørt - engang for mange år siden.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#432   26. mar Så det du siger er at man skal ud i den virkelige verden og få nogle knubs og så er man helt ok med at blive kaldt nedsættende øgenavne?

Lige præcis Ida, ude på landet kalder man det for at blive hærdet :)..hvis så HG betjenten fulgte rådet og fik øvet sig grundigt kunne hun jo f.eks svare "LUK RØVEN" eller noget i den stil :D..ikke så sart vel da, det er kun ord og der er ingen der er døde..

• #434   26. mar Husk, at dette er HG og ikke "Nationen", Holly.
    Der er ingen konkurrence om at råbe højest eller tale grimmest hér. Det er meningen, at vi skal debattere, og selv om det er et hundesite, handler det ikke om, hvem der har den største (indre) svinehund smiley

• Ida og Figo
    mar 2017

#435   26. mar Jeg voksede op på landet og jeg begynder at huske hvorfor jeg smuttede så hurtigt jeg kunne smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#436   26. mar #433
    Hvad var det for en tråd hvor du sagde til en anden bruger noget ala:
    Du stikker din pik i alle huller
    Sorry for sprogbruget, men hader når nogen føler sig hævet over andre.

• #438   26. mar men johb var ordet trunte venligt ment?

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#439   26. mar Jeg tænker bare man må have at ualmindeligt svært liv hvis man kan gå sådan amok over at blive kaldt Trunte på et skide internetforum, gad vide hvordan personen ville reagere ude i det virkelige liv hvis nogen f.eks gav hende fingeren eller sagde et eller andet knapt så pænt ?

Hvis det var en hund ville jeg IKKE købe den ! smiley

• #440   26. mar Jeg tænker sjovt nok det modsatte.
    At man må have et ualmindeligt svært liv når man ikke evner at begå sig uden at bruge øgenavne.

• Ida og Figo
    mar 2017

#442   26. mar Man har ikke et svært liv fordi man ikke finder sig i øgenavne, man har et svært sind hvis man ikke kan begå sig i verden (online og irl) uden at kalde andre øgenavne.

• #443   26. mar Amok, ligefrem, så taler vi da om lav tærskel smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#444   26. mar #436 John,

Ha ha, den tråd havde jeg helt glemt. Hun skrev endda flere indlæg, som var hun en endog MEGET vred havnearbejder - man kunne næsten lugte svovlet rundt omkring i de små HG hjem. smiley

Men nu spilles der hellig og hun vil belære andre.. Hykleriet er af og til så tykt at man kan skære i det, her på HG.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#445   26. mar Ikkesom, hvis man er en af de udvalgte er alt jo tilladt smiley

• #446   26. mar Hold da magle, sjældent er der blevet pudset SÅ mange glorier i en tråd på HG. smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#447   26. mar Ja Holly.

For min skyld må folk selvom hvordan de skriver, det kan ikke pisse mig af. Men det kan i den grad pisse mig af, at reglerne ikke er ens for alle. Jeg HADER uretfærdighed af et godt hjerte.. jeg kan simpelt ikke tåle det.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#448   26. mar #437
    Blev jeg jo nød til for at slippe for dig i PM

• #449   26. mar Helligheden blandt nogle herinde er i hvert fald morsom. Som om de er fejlfrie, trods de ofte selv taler grimt til andre eller har lavet andre helt hul i hovedet ting herinde.
    - Men det godt for et grin smiley

• #450   26. mar @ Anya ... hvem taler om at være fejlfri ... det ser jeg ingen steder ... at man debatterer hvorledes man kan kommunikere hvis altså man ønsker at være her for det, og hvorledes det er mindre smart at kommunikere fordi man kan ende med at blive frosset eller ignoreret er da på ingen måde det samme som at sige man er fejlfri ... i så fald er det alle de opfattelser der er om hvordan kommunikation skal være der opfatter sig som fejlfrie ...

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#451   26. mar .. hvem taler om at være fejlfri ... det ser jeg ingen steder ... at man debatterer hvorledes man kan kommunikere hvis altså man ønsker at være her for det, og hvorledes det er mindre smart at kommunikere fordi man kan ende med at blive frosset eller ignoreret er da på ingen måde det samme som at sige man er fejlfri ... i så fald er det alle de opfattelser der er om hvordan kommunikation skal være der opfatter sig som fejlfrie ...

Nu har jeg læst dit indlæg 5 gange og jeg kan stadig hverken finde hoved eller hale i det ?

• #452   26. mar du har en mening om kommunikation (de ord og vendinger man kan bruge), en anden har en anden holdning, en trejde en trejde holdning osv.... nogen er enige med dig, andre med en anden osv .... jeg ved ikke om du tænker dig som fejlfri .... men jeg kan forsikre dig og Anya at jeg ikke opfatter mig som fejlfri ... ej heller for gammel til fx at lære ...

jeg læser Anya´s indlæg som om man/nogen mener at deres måde er den eneste rigtige og dermed opfatter sig som fejlfrie ... ens egen måde fungerer formentligt for en, det er jo ikke det samme som at sige den vil fungere for alle, og dermed er fejlfri ..

blev det tydeligere smiley

• #453   26. mar #439

Hvis det var en hund ville jeg IKKE købe den ! smiley

Nej det ville du os blive frarådet smiley ... for det er sådan en nervøs hund som er angst bider osv... og så ville folk sige den sku aflives smiley
    Så godt du har en dejlig hund og ikke skal ha flere smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#454   26. mar Nej !! :D..jeg er stået af.

• #455   26. mar Jeg kan så forsikre jer om at når der brænder på i privaten arbejdsmæssigt..... så har man fanme en ven i holly som er guld værd smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#456   26. mar "@ Ikke som ... jeg oplever faktisk din evne til debat og formulering som virkelig god, at du har meninger der så får mange op af stolen har nu aldrig generet mig ..."

Mange tak Hanne.

• Max H
    Max H Online Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 3.470
    #457   26. mar Det er de samme 4-5 mænd som ikke kan begå sig her inde. Det kommer fra en som har været frosset hvor mange gange?. Det er den med sten og glashus.

• #458   26. mar Hanne - arh, hvis du lige læser efter så er der en del der påstår de aaaldrig taler grimt og nedsættende om andre herinde eller har kaldt andre ting og i et par af tilfældene har jeg selv været på modsatte side og ved det lodret løgn. De pakker det bare lidt mere ind, men igen det gør lige ondt for modtageren.

• #459   26. mar #455
    Jeg er sikker på, at Holly er en helt fin fyr (og en sød hund smiley ) men han provokerer altså også. Og han ved det jo godt, så det er der ikke noget galt i at påpege?

Men nej, han er vel hverken værre eller bedre end så mange andre mennesker. Og man må jo bare springe hans indlæg over, hvis man ikke gider dem.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#460   26. mar Holly er en fynsk tosse

• Ida og Figo
    mar 2017

#461   26. mar Man kan sagtens provokere, have en anden mening end de fleste og gå til stålet i en debat uden at skride til øgenavne og svinere (det synes jeg faktisk Ikkesom er et godt eksempel på).

• #462   26. mar Selvfølgelig kan man det og hvis man insisterer på at kalde folk en hel masse, ender det jo bare som Hanne skrev tidligere og man bliver ignoreret. Det er jo et valg, man tager.

Men ja, enig ift. Ikkesom.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#463   26. mar Stooop, jeg tåler ikke så meget ros på en gang !
    Svin mig til, den rolle har jeg det meget bedre med smiley

Ida, du lyder jo fanme som om jeg har truet med at æde dine børn ?...rooolig ik’ da..:)

• #464   26. mar Hahaha. Idiot så? smiley

• #465   26. mar Holly :
    Jeg kan da godt svine dig til i stedet for smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#466   26. mar Det går nok jo, det korte af det lange er at vil man føre en debat så bliver der taget og givet og så må man acceptere at bølgerne kan gå lidt højt..grænsen går ved hvis man lover nogen øretæver eller bliver meget dybt personlig f.eks afsløre navne og adresser og i den dur..mener jeg smiley

• #467   26. mar @ Holly ... enig .... og dygtig "mener jeg" smiley

grænserne er jo så forskellige ...

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#468   27. mar Undrer mig. Jeg skrev trunte, og Holly skrev taber men jeg blev frosset.

Den tidligere HA'er lavede selvmål smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#469   27. mar John, det har jeg aldrig skrevet ?

Kan du måske bevise det ? smiley smiley smiley

• #470   28. mar Var der ikke noget med, at du gentog efter at være blevet bedt om at moderere dig, John?
    Dette KAN være årsagen til, at du blev frosset, og Holly ikke gjorde.

Reglerne siger, at vi skal tale venligt og høfligt til hinanden (inkl. til HA'erne). Det er ikke så venligt og høfligt at bruge øgenavne - heller ikke selv om man gør det i skurvogne, hjemme i stuen, sammen med vennerne mv smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#471   28. mar Var der ikke noget med, at du gentog efter at være blevet bedt om at moderere dig, John?

Nope jeg blev tosset over at et indlæg blev slettet bare sådan, og så tændte jeg af smiley smiley

I øvrigt er sket sket.
    Jeg har flere brugere på min memoryliste nu end før.

• #472   28. mar Straffen rammer nok ikke John så hårdt, som den ville ramme visse andre. Man kunne sagtens få den fornemmelse, at nogle turnter udlever 98% af det sociale live på HG.
    Sådan er det ikke for mig eller John for den sags skyld (det sidste er mit gæt)

• #473   28. mar Selvfølgelig, John. Ingen grund til at hænge sig i petitesser.

Hvad er en "memoryliste"?

• #474   28. mar Det er heldigvis heller ikke sådan for mig. Mit sociale liv fordeler sig på både Facebook, Instagram og Twitter smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#475   28. mar Issabello du er teacher og enda i Anglais

ps mit sociale liv er pt begrænset desværre.

I øvrigt smitter bodyvædsker ? i så fald er bordeller vel nogo lige pt.

• #476   28. mar hahaha Therese

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#477   28. mar Jeg indrømmer blankt at mit liv er udelukkende digitalt.

Det vil det også være hele næste uge. smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#478   28. mar Martin jeg gætter på efter sommerferien

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#479   28. mar @John.
    Det håber jeg godt nok ikke!

Så bliver jeg sindsyg! smiley

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#480   28. mar Men jeg forsøger nu stadig at rejse så meget som muligt!

profilbillede
  • #481   28. mar Jeg var til kaffeslabberas fredag eftermiddag. Vi sad ude med behørig afstand. Sådan har vi nu gjort i de seneste par uger. Vi håber i den ene hånd og skider i den anden . . . . . .

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#483   28. mar I dag kommer en af mine sønner sammen med sin kæreste.
    Vi har aftalt kaffedrikning med afstand.

Jeg elsker at være alene i mit hus.
    Konen savner sine børn/børnebørn.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#484   28. mar John, kan du ikke bare gå ind i et andet rum mens de er der ?

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#485   28. mar De må ikke komme ind i huset Holly. smiley

ps: sjællændere bliv hjemme i Påsken smiley
    https://www.dr.dk/nyheder/indland/kan-den-vestlige-del-af-danmark-slippe-lettere-coronavirus-end-sjaelland-og

• #486   28. mar "Issabello du er teacher og enda i Anglais"

Nixen, Johnollo. Jeg er ikke engelsklærer - slet slet ikke smiley

Jeg savner godt nok både børn, børnebørn, arbejde og andet socialt liv smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#487   28. mar Forresten er den her tråd jo en fin mulighed for at give den fuld gas, HG Betjenten har jo meldt sig ud af tråden for længe siden !

Så nu har folk muligheden for at skrive hvad de i virkeligheden mener smiley

• #488   28. mar holly ... så er vi tilbage ... du tror ikke folk normalt skriver hvad de i virkeligheden mener, andre prøver så at skrive, jo det gør vi, bare på hver sin måde smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#489   28. mar Hanne: Jeg tror på at ytringsfrihed er vejen frem, også på et hundegalleri smiley

• #490   28. mar ytringsfrihed har også konsekvenser som Mick Øgendahl så fint forklarer det smiley

prøv at søge det frem. Det er sgu et godt grin

• #491   28. mar Ytringsfrihed er ikke lig med ytringspligt - og ikke lig med, at det er nødvendigt at svine folk til. Man kan sagtens skrive, hvad man mener, UDEN brug af øgenavne ol. Just saying smiley

• #492   28. mar Tak for et godt grin, HL smiley

https://www.youtube.com/watch?v=p2f6kZ_Xi9Q

• #493   28. mar Han har fat i noget smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#494   28. mar I behøver ikke forsvarer jer, jeg er helt klar over at i incl. HG betjenten er varme fortalere for den Nordkoreanske model !

• #495   28. mar Holly, jeg må sgu bøje mig i støvet over dine evner til at definere en hel gruppe af mennesker, som du aldrig nogensinde har mødt smiley Du må virkelig være en menneskekender, det er imponerende smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#496   28. mar Tak Therese :)..hvis man føler sig ramt så er man nok ramt smiley

• #497   28. mar Holly har det nemt: Alt til venstre for Paludan er venstreorienteret og dermed nordkoreaelskende smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#498   28. mar Therese: Du gør det sgu også meget godt !..altså det handler jo om at lure folk og formulere sig så de kan forstå det smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#499   28. mar Spørgsmålet er vel hvor sart man kan være uden at det sætter sig psykisk, og bliver til endnu en diagnose.
    Jeg er alle dage kaldt neger, perker eller nazisvin, ditto min mindste søn der også er lidt mørk og har samme job smiley

• #500   28. mar Men man må godt få en bøde for at bruge øgenavne om dansk politi. i Indien får man bare tæsk lol men de skal også have overskæg så stilen et lagt

• #501   28. mar Er du blevet kaldt det af helt normale, velfungerende (og ædru) mennesker, John?

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#502   28. mar Kan ikke huske om Helle har kaldt mig det. smiley

Jeg er sgu da ligeglad med hvad folk kalder mig bare de ikke kalder mig tidligt op om morgenen.

• #503   28. mar John jeg tror jeg var for stinkende stiv til at snakke når du samlede mig op... men velfungerende var jeg godt nok ikk...

på torsdag har jeg 16 år ædru!
    så vi to er blevet ældre... hahaha

nej John du er go nok smiley

• #504   28. mar Det var så lidt, Holly smiley Og jeg føler mig nu ikke ramt. Jeg ved jo godt, at jeg ikke ønsker nordkoreanske tilstande, men det er okay hvis du tror det smiley Jeg tænkte egentligt bare, at jeg ville anerkende dine fantastiske menneskekenderegenskaber smiley

• #505   28. mar Therese en profiler! lol

• #506   28. mar der er vist ingen der har sat ? ved ytringsfriheden .... bare sprogbruget ...

• #507   28. mar Ytringsfrihed har jo ikke det mindste med grimt sprogbrug at gøre.

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#508   28. mar Ud fra hvad jeg har fået slettet indlæg for, så er der ikke ytringsfrihed på HG.

• #509   28. mar ikkesom ... i det konkrete tilfælde der har udløst denne debat, handlede det om sprogets brug ...

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#510   28. mar Hvis vi nu tager en given person, så er det efter HG betjentens regler vidst nok tilladt at bruge 10-20 linjer og indlæg på malerisk at fremstille denne person som komplet idiot alt efter hvem der skriver det naturligvis, men det er ikke tilladt kort og godt at skrive “du er en idiot”..det er da spøjst og et tydeligt tegn på at der er gået lidt for meget kvinde fnidder i HG.. smiley

Men fred være med det, det er god underholdning !

• #511   28. mar "Men fred være med det"

YES - nu behøver vi ikke høre Holly pive over alle HG's dumme kvinder og virkelig væmmelige uretfærdigheder mere smiley smiley smiley smiley smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#512   29. mar Dumme kvinder hmmm måske nærmere selvretfærdige kæ........
    Heldigvis er flertallet af kvinderne herinde totalt ok smiley

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

#513   29. mar Det var John der sagde det smiley

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

#514   29. mar Skrev det for dig Holly

• #515   29. mar Kald de irriterende kvinder, hvad I vil. Bare vi slipper for piveriet smiley

Kommentér på:
Corona 4

x