{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Luftesteder {{forumTopicSubject}}

Kan I anbefale nogle gode luftesteder max 1 1/2 times kørsel fra Frederiksberg/KBH, som ikke er propfulde af mennesker?

Vi plejer at tage til Kongelunden, men jeg har brug for at se noget nyt smiley

Det behøver ikke nødvendigvis være muligt at lufte hunden løs, selvom det selvfølgelig ville være et plus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftesteder
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #1   27. mar 2020 Vi nyder Dageløkke skov mellem Humlebæk og Nivå. Der er i disse dage lidt mere trafik end normalt, men området er på knap 60 HA, og folk er rigtigt flinke til at holde afstand, så det går uden de store problemer.

    Det er en hundeskov, men det er ikke et sted, hvor folk med ustyrlige kræ mødes til bunkeleg, og langt de fleste brugere af skoven forventer, at man har fuld kontrol over vovse. Skoven er ikke indhegnet, der er en del vildt i området, Kystbanen går gennem skoven, og mange kommer der med hunde, som ikke gider fremmede hunde, så det er en rigtigt dårlig at slippe vovse løs, hvis man ikke har fuld kontrol.


  • #2   27. mar 2020 Vallø Storskov. Her er masser af plads smiley Dog ikke mulighed for at lufte løs.

  • #4   27. mar 2020 http://hedeland.dk/ Snorepåbud.

    Annette (Frida) og jeg går i Greve Skov smiley Der er ikke mange mennesker smiley Snorepåbud. Undtagen på den indhegnede lufteplads, men der er ofte en del mennesker.


  • #5   27. mar 2020 Åh jeg savner Vallø storskov (jeg plejede at løbe i Herfølge-delen) smiley

  • #7   27. mar 2020 Jeg tror at der er flere hundepladser i Hedeland, men jeg har aldrig været der. Men hvis man vil ud og GÅ en tur, så kan man gå i mange timer i Hedeland i smuk terræn smiley

  • #12   27. mar 2020 Nu ved jeg ikke hvordan det er længere, men da jeg boede i Kbh for to år siden var Geel skov nærmest øde hvis man kom omkring kl.7-8 stykker om morgenen, og det er jo lyst nu smiley
    Et plus er at hunden må gå løs:)


  • #13   27. mar 2020 Bøndernes Hegn er jeg så glad for, det er så skønt smiley Geel Skov og gribskov er også skønt.

  • #14   27. mar 2020 Ih ja, Hedeland er et fedt område! Vi skal faktisk dertil i morgen tidlig smiley

  • #15   27. mar 2020 Hvilken adresse er det man kører efter? Har kun været i Hedeland en gang og kan ikke huske det smiley

  • #16   27. mar 2020 Tranemosevej 10, 2640 Hedehusene smiley

  • #18   28. mar 2020 Danstrup Hegn (har 15 km udfordrende mountainbike spor oveni, de er så sjove) ved Tikøb, Gribskov, Fredensborg slotshave, hvor man kan gå ned til Esrum sø og Horserød hegn, hvor man kan rundt om Gurre sø, alle steder skal vovse være i snor.

    Så er der en del af Gribskov ved Nødebo, overfor skovskolen, her er en dejlig stor græs fold som går ned til Esrum sø, hvor man gerne må slippe sin hund løs, her plejer man bestemt at kunne gå i fred på folden, folden må kun bruges til hundeluftning når hestene ikke går der. De kommer vidst på græs i maj måned, men så bliver lågen låst. smiley

    Hornbæk strand er også dejlig, her er mange skønne steder i Nordsjælland, alle skove er store og jeg møder ret sjældent nogen smiley



  • #19   28. mar 2020 Avedøre Sletten smiley
    De har fjernet en masse af fåre-hegnene, så man nu kan gå over det meste af Sletten igen. Der kan godt være mennesker oppe omkring trækæmpen og naturcenteret, men resten af området har man for sig selv.

    Kongsholmparken ved Albertslund. Der er virkelig mange store åbne områder, så selvom der er mennesker, kan man altid gå i fred, synes jeg.

    Kroppedal ved Tåstrup. Der er virkelig også gode muligheder for nogle lange ture, uden at komme for meget i nærkontakt med alt og alle.

    Det gamle Flyvestation Værløse - der er en hundelufterfold, så hundene lige kan få strukket benene, og så er der ellers mulighed for at gå hele vejen rundt via de gamle startbaner.


Kommentér på:
Luftesteder

Annonce