{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt om laks
  • Jinx
    Jinx Tilmeldt:
    feb 2020

Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 121
    #2   17. dec 2020 Det er sådan noget svineri, og så gik det lige op for mig at min hund spiser vom og hundemad med norske laks i smiley hmm

• #3   17. dec 2020 Det var et lærerigt program!

Nu tager jeg af princip altid ting lettere mistroisk når det handler om den slags-

Uanset var det klamt.

Jeg fastholder hel sikkert min fanget "naturligt" tilgang til fisk, ligesom jeg ikke bryder mig om burhøns..

• Jinx
    Jinx Tilmeldt:
    feb 2020

Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 121
    #4   17. dec 2020 Jaja Martin, men når der er snydt med skiltningen på opdrættet og vildlaks og du i virkeligheden sidder og smasker opdrættet, så hjælper din tilgang hat og papir smiley

• #5   18. dec 2020 Jeg væmmes. Jeg synes det er så vildt at man bare ikke vil acceptere en vis naturlig balance til effektivitet. Der er KUN en ting der tæller, og det er max profit. Og jeg havde da slet ikke tænkt tanken at Østersøen var så forurenet.

• #6   18. dec 2020 Mht Østersøen så skal man jo passe på dioxin-niveauet i de store vildfangede laks .......
    Jeg er ret enig i betragtningen om effektivitet og max profit. Det ret ødelæggende for vores klode. Jeg fik købt noget frosset laks i sidste uge. Jeg fik ikke rigtigt set mig for, da jeg så står og skal bruge det så opdager jeg at det guddødme er opdrættet i Chile og pakket i Ukraine smiley Aj men hvad sker der lige for det smiley Det er ikke en fejl jeg får begået igen. Fremover holder jeg mig til de ferske fra fiskemanden; de har da i det mindste ikke været på jordomsejling.

• #7   9. jan 2021 Sad lige og så det mens jeg spiste frisk surdejsfranskbrød med laks, sgu nok noget jeg skulle stoppe med eller undersøge hvor tingene kommer fra i stedet for at købe det billigste hver gang.
    Har selv arbejdet i Norge og undret mig over de importerede laks, men det er vel fordi de vil have det bedste, ikke sådan noget kemi-fisk.

Kommentér på:
Lidt om laks

Annonce