{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Har brug for et råd.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg også skrevet dette inde på hestegalleriet, men vil gerne legge det herind da jeg før syns jeg har fået gode råd herinde.

Gidder ikke at skrive det om så kopiere bare det andet jeg har skrevet.

Håper der er nogen som kan komme med et råd?

Jeg står i denne vanskelige situasjon at jeg skal ligge flyer, armda og 2 andre heste ud for udlån/salg(dette er gjort)

Jeg er utrolig knyttet til flyer og vil jo derfor ikke at hun skal sælges(med et håp om jeg kan købe hende på et tidspunkt hvor jeg har råd til det)

Der var egentlig en veninde som skulle ha flyer et års tid, men nu har hun måske fundet seg egen hest.

Fik så igår tror jeg det var en mail fra en dame i den anden ende af landet om at hun var intr i hestene. hun fik så min sjefs nr og snakket med ham.

Han sagde til hende at jeg ville sende billeder og beskrive flyer. Men(nu er det ikke bare det at jeg vil ha flyer) damen vil bruge hesten til hobby dressur og tur ridning med hendes datter og datterens ponny. Flyer er jo rolig og alt det. MEN hun er ikke en hest man rider tur på sammen med en ponni. Det har flyer ikke tålmodighed til og hun er ikke en direkte børnehest.

Burde jeg skrive det til hende og sige at hun burde ta armada i stedet? eller burde jeg la hende få flyer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for et råd..
  • #1   9. aug 2007 Hvis du mener Armada vil passe bedre til hende, så synes jeg du skal forslå det =)

• #2   9. aug 2007 jeg blev jo tilbudt at købe flyer og havde hende også på helpart og med mig på skolen. Men nu hvor jeg er flyttet for mig selv har jeg pt ikke råd til at ha hende da jeg må betale alle udgifter på hende. Og sjefen gidder ikke bruge penge på hende. Sådan set er han en dum skid. Han har opgevet flyer fordi hun var lidt umulig i løp, men med mig gør hun alt. Nu har vi 4 ledige bokse inde i stalden. Han kunne jo ta hende ind og så kunne jeg ha alt ansvaret for hende. Og siden det er en anden som også ejer hende så har han jo ikke alle udgifter.

JA jeg vil beholde min drømmehest

• #3   9. aug 2007 askepot...hvis så det bare var danmark, men norge er NOGET større jo..

syns du burde fortælle hende det, for hvis hun køber flyer for at bruge den til noget og det så ikke går som planlagt - hvem ved så hvor den havner?

• #4   9. aug 2007 MT nemlig.

Men på den anden side så ved jeg heller ikke om armada er den rette for armada er en hest som er meget indelukket og en TYPISK enmandshest. Men stoler hun først på en så har man en ven for livet. Armada jager alle andre væk når jeg kommer på folden. For hun skal kløs på indersiden af låret:p

Men flyer var den hest som fik mig til at stole på heste igen.

• #5   9. aug 2007 Malene...hellere fortælle folk sandheden og så få dem til at finde en hest der passer dem bedre!

• #6   9. aug 2007 Læg kortene på bordet. Der er ikke noget værre, end at få en hest hjem, som så slet ikke lever op til ens forventninger.
    Og det er også synd for Flyver, hvis han skal fragtes til den ene ende af Norge til den anden og måske retur igen, eller endnu værre, hen til en ny ejer igen. Så ved du slet ikke hvor han er, eller hvad der sker med ham.

Kommentér på:
Har brug for et råd..

Annonce