447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Driver mig til vanvid!!!!!!!!!!!!! Driver mig til vanvid!!!!!!!!!!!!!

Jeg læser en del hundebøger, og mine favoritter er om diverse hunderacer. Nogle folks hobbies er at samle på frimærker, min er at lære de forskellige hunderaver at kende og kunne genkende dem på gaden.

Kan efterhånden en hel del, men mangler stadig nogle. Det har min mand så fundet ud af, og for ham er det så blevet en sport at "køre" i det, således at når han ser en hund så nævner han en race som er helt skudt i vejret så selv et barn kan se det. Han gør det bevidst fordi han ved at når han har gjort det nogle gange så retter jeg ham. Inden jeg får set mig om så har han irriterret mig så meget, at jeg næsten "oser" ud af ørene. Ved godt at jeg er dum, men når nu jeg så gerne ville kunne kende alle de racer der er og jeg "drømmer" om på et tidspunkt at kunne kende enhver race og nævne den når jeg ser den, så er det sku´ da skide irriterende at han sider og bevidst nævner det forkerte. En chiuhaua kan han nævne f.eks. shit tzu, bare for at irritere mig. Iiiiiiiiiiiih for en stud.
Ved godt det er dumt men jeg bliver sku´så............!!!!!!!!!!!

Dum hobby jeg har!!!!!!!!!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Driver mig til vanvid!!!!!!!!!!!!!
  • #2   10. aug 2007 Det værste er når han ser en race og så nævner en i den helt anden ende!!!!!!!!!!! Kan sipelthen ikke lade være med at bide tænderne sammen. Ved godt han driller men det er bare så svært at ignorere!!!!!

Har overvejet at tage hævn ved at begynde at kalde en bmw for en skoda!!!!!!!!

• #3   10. aug 2007 Kender det godt, jeg æder alt råt vedr. adfærd og hundesprog osv. Min mand gør så nar på den måde, at når hundene gør et eller andet, så siger han "nååååhhh nej mor har jo læst, at jeg skal sige sådan og gøre sådan osv." - det kan virkelig pis... mig af - hahahaha - hvor er vi nemme !

• #4   10. aug 2007 jeg har da den samme hobby, men er sååå heldig at være udstyret med en mand der ikke ville kunne kende forskel på en GD og en gravhund - så ingen dumsmarte kommentar derfra ;O)

• #5   10. aug 2007 Teddymor - Han har da bare humor *loooooL*

• #6   10. aug 2007 Beanmor : iiih altså fy skamme. Er du klar over hvilken #kildren" man får i kroppen af bare irritation?????

Det er en aldeles frygelig fornemmelse hvor man sidder og overvejer om man skal klæ sig i nakken eller daske manden en eller måske i dit tilfælde kvinden en over nakkehårene og råbe så højt men kan " Er du da fuldkommen dum mand, eller bare fuldstændig blind?" er dog ikke nået så langt endnu, men har lovet mig selv at næste gang vi ser en lækker Bmw "som min mand gerne vil have, så siger jeg " ha, se lige den gamle skoda der kører der, den vil jeg da ikke give penge for". Så skal i bare se de nervøse trækninger min mand får i ansigtet imens han siger " Er du da gal kvinde..................." Hæhæ hævnen er sød!!!!!!!!!!!!!!

• #7   10. aug 2007 Beanmor : Ja ja det tror jeg gerne, har min mand også! Grrrr........!!!

• #8   11. aug 2007 det er da god humor hahahahaha jeg kunne have fundet på det samme med min bedre halvdel hahahahaha

• #9   11. aug 2007 Seneste oplevelse : Vi kommer kørende og ser en dame med to West higland terrier og min mand siger se der er to tibetansk spaniels. Nej siger jeg det er West hoghland terriers. Nej siger min mand det er tibber. og sådan foregår diskutionen videre. Til sidst siger jeg " vent til vi kommer hjem så skal jeg sku´vise dig at jeg har ret" Dertil svarer min mand " ha ha jeg ved hvad jeg så og så er det ligemeget hvad der står i bøgerne, jeg har ret og sådan er det bare". Og mig : krumme krumme tæer, skære skære tænder, tie tie stile og i næste nu siger jeg " du er fandme også så klog hvad sidder du her for?? du burde da være professor i et eller andet og tjene en masse penge!!!!!! Fuck dig hvor er du klog, og nu er jeg bare fornærmet for jeg ved at jeg har ret!!! Og så sidder mor her og skumler fordi det lykkedes ham at hidse hende op endnu en gang! I hate it!!

• #11   11. aug 2007 Hæ hæ på trods af stavefejl vidste du alligevel hvilke hunderacer jeg mente. Ved godt det ikke er ondt ment!!!!!

• #12   11. aug 2007 Ja ja man er aldrig for gammel til at lære!!!!!!!!!! Gid min mand også ville indse det frem for at være så stædig og klog (not).

• #13   11. aug 2007 Jeg vil blive edderpissed off hvis min mand gjorde det altid.....
    Har også læst rigtigt meget om mange af racerne og elsker at læse om racernes historie f.eks...

Det er da fint nok at lave lidt fis med folks hobbyer en gang imellem, men hele tiden ?!?!

Jeg driller da også min kæreste med at han er den største 32 årige nørd i verden fordi han spiller World Of Warcraft på nettet... Og det morer vi os også med, men han ville blive skide sur hvis det var altid!

Jeg ville helt klart sige ( ikke i øjeblikket ) at jeg er pissetræt af det og det skal stoppe nu, hvis han ikke kan finde ud af at 'styre' sig...

men sådan er jeg bare ... Ikke så tolerant mht sådan noget smiley

Kommentér på:
Driver mig til vanvid!!!!!!!!!!!!!

Annonce