917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Nogen der kan blive irriteret over dette ??? Nogen der kan blive irriteret over dette ???

Måske et kedeligt emne .... meeen
Jeg bliver sjældent irriteret for jeg kan bare kigge væk .... men alligevel smiley

Er der nogen reklamer I kan blive irriteret over ???

Jeg kan blive irriteret over reklamen for Vitaepro med Line Baun Danielsen .. smiley

Hun bokser ... og ... spiller ishockey .... MED BRILLER PÅ smiley smiley

Dårlig reklame

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kan blive irriteret over dette ???
  • #2   17. nov 2021 #1 .... Ja ... men nogen er værre end andre ... smiley

• #3   17. nov 2021 Nu er det jo ikke alle der fungere med kontakt linser.
    Jeg bliver ofte irriteret over folk, der har brug for at ytre, meget negativt og personligt, omkring andre mennesker.
    I stede for at sige: jeg er uenig med vedkommende, så bliver det, "hvor er h*n klam, dum, fed mm.
    Det er fuldstændig vanvittigt, hvad nogle mennesker, føler de kan tillade sig.

• #6   17. nov 2021 Men nu skriver hun jo selv det med brillerne.

• #9   17. nov 2021 Man kan jo få sportsbriller som kan tåle det, i hvertfald så længe man bare træner teknik og ikke decideret tacklinger og slag i ansigtet.

• #12   17. nov 2021 Øh, har ikke spurgt. Skal vi vade mere i det, det er en reklame, og ja man kan godt dyrke sport med briller.

• #13   17. nov 2021 Hmmm .... Maja .... vil du ikke godt være sød , at sætte bare EET billede ind af en brillebærende sportsudøver ?
    Jeg mener IKKE sportsbriller .... men almindelige briller .

• #20   17. nov 2021 Jeg ved godt at når man bokser med modstander og lignende så bruger man nok enten linser eller sportsbriller, men mange almindelige sportsudøver dyrker altså deres sport med briller, har selv spillet floorball på eliteplan og der var flere der spillede med briller.
    Men her er et billede.

profilbillede
  • #22   17. nov 2021 #18 ... Skidt være med brillerne ... jeg tænker mere på øjnene ...

• #27   17. nov 2021 Hmmm ... Nå ... så må jeg finde en anden reklame , der er irriterende .
    ( en reklame for køleskab )

Der står en dame foran et køleskab ... åbner døren .... tager en kande fyldt op med vand og citronskiver ud ..... hælder vand fra kanden op i et ret stort glas ...... hun vender sig om og sætter kanden tilbage i køleskabet ...... Meeeen ..... der er nu lige så meget vand i kanden som da hun tog den ud af køleskabet .... ..... Rent trylleri smiley
    hi hi
    Sgu også en dårlig lavet reklame smiley

PS: ... nu håber jeg ikke jeg mobber damen her

• #28   17. nov 2021 Normalt siger jeg egentlig ikke wow, det er flueknepperi, til ting som folk faktisk gerne vil (og må) diskutere, men...

Wow, det er da flueknepperi.
    Altså selve debatten om briller vs ingen briller - nu har jeg set ishockey reklamen og jeg kan bare virkelig ikke se det er så mega afgørende... men man må da have lov at være irriteret.

Jeg bliver mest småirriteret af de der reklamer, der afbryder en video på youtube, eller måske af reklamer for barbering af ben der allerede er barberede på forhånd, hvis jeg absolut skal finde noget.

Men reklamer er jo reklamer, og ofte SKAL de være åndssvage smiley

• #30   17. nov 2021 Nogen gange er der reklamer på Podimo. PODIMO! Jeg MAGTER det ikke!!

Ellers synes jeg reklamerne for Vanish er rædsomme.

• #31   17. nov 2021 Det der er irriterende ved nogen reklamer er ...

Dem der laver reklamerne får penge for det ( sikkert mange penge ) .... så synes jeg også reklamerne skal være perfekte .... og ikke sådan noget møg der er så dårligt lavet , at selv en muldvarp kan se fejlen ... ( og den behøver ikke en gang have briller på ... eller kontaktlinser ) smiley

• #32   17. nov 2021 #29 Isabelle .... FNiiiiS ... smiley

• #35   17. nov 2021 #34 .... Mange pletter kan faktisk fjernes med spyt .... altså små pletter .. og hvis du ikke lige har spist lakrids.

Min "reklame" her er faktisk lige så god som mange af dem du får på TV .

• #36   17. nov 2021 Haha ja, du har ret, Isabelle - og derfor skal man jo også have lov at diskutere det. Jeg går helt sikkert også op i noget, som andre ruller med øjnene af smiley

• #37   17. nov 2021 Jeg irriteres hver gang og jeg det er HVER ENESTE gang over Haribo reklamen .. de der barnelige voksne mennesker ... har jeg fjernbetjeningen ved hånden zapper jeg væk ...

• #40   17. nov 2021 Ja, jeg synes faktisk Vanish virker. smiley

• #42   17. nov 2021 Jeg bliver generelt irreteret på alle reklamer der skal forstyrre midt i den video jeg ser på facebook og som jeg ikke kan slå væk.
    og så det ligemeget hvad reklame det er smiley

Kommentér på:
Nogen der kan blive irriteret over dette ???

Annonce