{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6 års dagen 11 september minde
  • #2   11. sep 2007 Jeg vil aldrig glemme den.

Det tog hårdt på mig at se liveudsendelserne den dag må jeg indrømme

• #3   11. sep 2007 synes stadig man kan få helt gåsehud over det, og få tåre i øjene.

• #4   11. sep 2007 Ja jeg glemmer den heller ikke fløj hjem fra Detroit 2 timer før alt dette skete. Jeg var bare glad for at være hjemme hos mand og børn igen var rystet længe over det skete

• #5   11. sep 2007 Jo, jeg ka osse godt huske ,hvad jeg lavede på det tidspunkt den formiddag...havde tilfældigt fjersynet tændt...nej, det glemmer vi aldrig og bliver næsten dagligt mindet om det.

• #6   11. sep 2007 tror vi alle husker den dag og husker hvad vi lavede og hvor vi var.

• #7   11. sep 2007 Det er så forfærdeligt.. alle dem der har mistet en far, et barn, en mand osv osv... og dem der hoppede ud for at komme væk... ej puha...

Tror aldrig man glemmer de billeder der kørte i fjernsynet.. smiley

• #8   11. sep 2007 glemmer aldrig den dag.... jeg var syg og sad bare og zappede på tv'et... da man lige pludselig så det fly flyve ind i bygningen... det var så sørgeligt, at se de mennesker der i panik kastede sig ud af vinduerne, for ikke at brænde op... :.o(( det var frygteligt...

Jeg læste den anden dag, at danmark var klar hvis der kom en terror handling... det bliver de aldrig..... aldrig... man kan aldrig forberede sig

• #10   11. sep 2007 Yampi...6 år er det siden:-)

JA, det var vildt at se de folk, der kastede sig ud, må være forfærdetlig at stå der, og ikke føle at man har andet valg, de må have vidst, at de ville dø af det, men kan være at de tænkte at måske ville de så have en chance for at overleve.

I øvrigt er filmen world trade center, der er lavet over begivenheden også rigtig god.

• #11   11. sep 2007 Yamapi...6 år...
    Glemmer aldrig den dag rædselsfuld, min niece var kun ti mdr. men det var som selv hun forstod hvad der skete,hun sad og græd lige så stille...

• #12   11. sep 2007 ...for mig var det en højst underlig dag!

Jeg fik min første hund den dag, Buster som jeg hentede om aftermiddagen - kæft jeg havde altid ønsket mig en hund og nu var han enddelig hjemme.

Hjemme tænder jeg for tv'et mens han ligger og sover og tror først at det er løgn, et show, lige som en film - en dårlig en af slagsen!

Men så var det sandt.......og hvalpen vågnede og krævede min opmærksomhed..!

Så dagen vil altid stå som en af de bedste i mit liv - og en af de værste og mest syret...

• #13   12. sep 2007 Helt syrealistisk dag, og de efterfølgende dage..
    Jeg var nærmest i en form for chok..
    Det var om eftermiddagen, og jeg fik efter den anden afbrydelse i radioen godt nok en knude i maven..

Da der var gået et par timer, blev jeg bange for at det var starten på 3 verdenskrig..

Ganske ganske forfærdelige billeder fra fjernsynet, har brændt sig ind på nethinden.. Dem tror jeg aldrig jeg kan glemme..

• #14   12. sep 2007 Jeg kan fornemme de ting der står tydeligst er ens for mange af os.

Jeg kan stadig ikke glemme billederne af folk, der frivilligt hoppede i døden for at undgå flammerne. Der er flere ting der står meget stærkt hos mig, men de mennesker kan jeg ikke få ud af sindet.

Jeg kan stadig få en knude i halsen når ting minder om det og jeg kan stadig fælde tårer når de viser ting i fjernsynet.

• #15   12. sep 2007 jeg har en bekendt der så det sket, hun løb en tur på promenaden på Brooklyn siden, hun så det første fly ramme og skyndte sig hjem. hun var i P3 dagen efter hvor hun fortalte om det.
    har selv boet i NY og har været i oppe i twin towers flere gange, er helt surrealistisk (stadig) at de ikke længere er der.
    selvom man har set det flere gange efterhånden, så bliver jeg altid helt tryllebundet hver gang der er noget i tv om det.

• #16   12. sep 2007 Jeg kan også sagtens huske hvad jeg lavede den dag, jeg sad til møde hele dagen og kom ikke uden for det møderum før kl 16 om eftermiddagen. Der var vild panik og folk græd. Jeg fattede bare ingenting før jeg ringede og bad min kæreste hente mig, han fortalte jo så hvad der var sket. Uhyggeligt.

Kommentér på:
6 års dagen 11 september minde

Annonce