824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dumme kollega! Dumme kollega!

Skal jo til Paris i næste uge med min salon. weee smiley men men men... Har en kollega der har leget fandango på motorcykel. Hun er 1,65 og vejer næsten 45 kg og hun besluttede sig for at tage kørekort til den STORE motorcykel. Hun væltede og det resulterede i en fod i gips. Hun fik gipsen af for 2 uger siden og kan ikke gå på den og nu regner hun med at tage sin kørestol med til Paris. Min mester og assistent har meldt ud at de ikke vil slæbe på den, så kan godt regne ud at det blir mig og den anden elev der skal bare på hendes l*** -

Vi har kun 2 dage til at se Paris og jeg har ikke været ude og rejse i 8 år, så undskyld mig, men jeg gider sgu da ikke lege handicaphjælper i Paris! *ARGH!*

Hun er oz sygemeldt for hun kan ikke holde til at være på arbejde i 8 timer. øhm... nå men du kan godt raskmelde dig i de dage vi skal til Paris og fise rundt dernede... helt ærlig! Og hun har ikke engang spurgt om vi vil være hende behjælpelig. NEJNEJ det er er en SELVFØLGE!

Desuden kommer hun ned på salonen i tide og utide fordi hun skal øve op til sin svendeprøve, men hun kan kun "holde" til det i 3-4 timer af gangen, og så kan hun godt holde til at fare hele Paris rundt med os på krykker og i kørestol :S

Sorry men havde virkelig brug for at komme af med noget mundl*** hehe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme kollega!
  • #1   14. sep 2007 ,, kanon,,, sig det lige ud til hende at du ikke gider skubbe hende rundt,,,, når mester ikke engang gider ka det skutte være jeres problem,,, hvis hun vil med må det da blive uden køretstol,,,

• #4   14. sep 2007 Lige som din mester, så står det ikke i din jobbeskrivelse at du er under uddannelse som handicaphjælper. Er der ikke også regler for hårdt fysisk arbejde når man er elev.

Det lyder hårdt men nogen gange så kan det altså ikke lade sig gøre at komme med til noget, selvom man har glædet sig længe. Det er jo ikke bare hendes egen tur, men jeres det går ud over i allerhøjeste grad. Du skal bare sige til hende at det gør du ikke. Kan mester ikke beordre hende til at blive hjemme.

• #5   14. sep 2007 Vi har lige haft en snak med hende i dag, og hun siger at hun er SÅ skuffet over os. Fordi hun har det som om at hendes kolleger ikke vil ha hende med... Men altså helt ærlig, det er sgu da ikke MIG der har brækket et ben. Desuden sagde min mester til hende at hun synes det kørekort kunne vente til efter svendeprøven i november. Men nej nej.. lillepigen SKAL absolut have det kort på trods af at hun ikke engang kan holde maskinen, selv om den stod stille! (det var derfor hun væltede)

Jeg kan virkelig ikke have ondt af hende, og når hun så samtidig vimser ind og ud af salonen som det passer hende, så kan jeg da virkelig blive harm.

Hun blev oz skide sur på mig fordi jeg meldte ud at JEG personligt ikke synes det kunne være fedt at bringe hende og kørestolen op, ned, igennem og over metroen... Vi har jo kun 2 dage til at se selve Paris og 2 dage i den hårmesse som vi skal se og jeg vil virkelig gerne nyde turen. HAr puklet som en åndssvag hele sommeren pga hendes sygemelding!

• #6   14. sep 2007 hvis hun ikke kan stå op i 8-10 timer kan hun vel heller ikke ta på ferie hvor man skal gå meget og stå op hele tiden ,, , har selv haft ødelagt knogler i foden , og det blir ikke bedre af at farte rundt i mange timer ,, men så forventer hun vel at i bærer hende rundt

• #7   14. sep 2007 HUn har tænkt sig at RASK-melde sig i de dage... og ang. forsikring?? Fisk... aner ikke hvordan og hvorledes med regler for vi sagde det samme til hende og hun sagde hun havde fået grøn lys af lægen...

Med hensyn til motorcykelkørekortet, så er hun virkelig meget spinkel. Hun har slet ikke nogle muskler, men hun vil stadig tage til den store for hun har jo allerede købt sin kawasaki!

Der er bare meget dårlig stemning på salonen nu og det er sgu ik særlig fedt når vi har haft det så godt sammen. Vores salon er ufattelig lille så vi kommer hinanden ved..

Kommentér på:
Dumme kollega!

Annonce