Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak, sladder og ævl, vol. 48
  • #322   11. nov 2024 er de ikke en dyrlæge eller et internat i nærheden af hvor vedkommende boede, der kan være blevet kontaktet om hunden ? og er I/man sikre på den stadig levede ..

hvis man googler "skal alle dødsfald i statstidende" kommer flg svar :

"JA! samt BÅDE-OG! Dansk lovgivning indeholder ingen direkte regler om, at et dødsfald skal annonceres, fx i Statstidende eller i lokale dagblade. Men der findes regler om, at der i visse dødsboer skal indrykkes et såkaldt proklama i Statstidende, og skifteretten kan bestemme, at det også skal "optages i lokale blade"."

• #324   11. nov 2024 Hunden er en DSG og 5-6 år gammel. Desværre er hun død tilbage i Juni. Så det er svært at søge efter hunden nu.

• #325   11. nov 2024 Hvis kommunen har stået for begravelsesomkostninger, vil de givetvis have oplysningerne liggende. Men det er så kun datteren, der kan få informationen.

Har hun spurgt de øvrige søskende, om nogen ved hvad der er blevet af hunden?

• #326   11. nov 2024 ja forstår, men mon ikke en lokal dyrlæge/internat vil kunne huske hvis de har fået en DSG ind i forbindelse med dødsfald selv her nogle mdr efter ...

• #327   11. nov 2024 Jo må prøve igen i morgen. Afdøde har 5 børn, hvoraf de 4 lever. Så der burde vel være rigeligt at kontakte.
    Det er lidt "sjovt". For hunden er herfra. Altså fra min kæreste af, inden jeg lærte ham at kende.

• #328   11. nov 2024 Hvis kommunen har stået for begravelsen, kan "børnene" så ikke risikere at skulle betale for udgifterne til begravelsen?

• #329   11. nov 2024 Jeg ved det ikke. Skifteretten sagde at kommunen havde stået for det hele. Men skulle man ikke tro at de ville forsøge at slippe? Det virker altså virkelig sært. Troede også man ville kontakte familien med hunden.
    Men men men, hun var en lidt sær gammel dame og hendes 4 børn snakker ikke rigtig sammen. Jo 2 af dem snakker med hinanden, men ellers ikke. Spørgsmålet er jo om et af de 4 børn, har været involveret? Uden at de 3 andre ved det.

• #330   15. nov 2024 Jeg er ligeglad med hvordan den smager, fra nu af og indtil januar er Julesten den eneste øl der drikkes hos os smiley

profilbillede
  • #331   15. nov 2024 Panter tjekker lige buffeten smiley smiley

Hvorfor kan jeg ikke skrive i den nye tråd?? smiley smiley

profilbillede
  • #333   15. nov 2024 Nå ja det kan da selvfølgelig godt være

• #334   15. nov 2024 Stimen fortsætter , Ulla Jessen død i dag

Kommentér på:
Snik snak, sladder og ævl, vol. 48

Annonce